;
coinex

ورود واربا بانک به متاورس ؛ اولین بانک اسلامی در دنیای متاورس!

ورود واربا بانک به متاورس این هلدینگ مالی کویتی را به اولین بانک اسلامی دنیای متاورس بدل کرده است. اما یک بانک اسلامی در متاورس چه کاربردی دارد؟

بنابر جدیدترین اخبار دنیای متاورس، جدیدترین شرکتی که به دنیای متاورس ملحق شده است،‌ یک هلدینگ مالی خاورمیانه‌ای است. واربا بانک در واقع یک بانک اسلامی است که دفتر مرکزی آن در کویت است و در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا فعالیت جدی دارد.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

ورود واربا بانک به متاورس

به گفته انور بدرالغیث، که معاون اجرایی این بانک است، واربا بانک به عنوان اولین بانک اسلامی در دنیای متاورس در این فضا دو شعبه دارد، یکی در سندباکس و دیگری در دیسنترالند. او می‌گوید:

واربا بانک مشتاق پیشگام بودن در واقعیت مجازی است و از مشتریان جوان و سایر مشتریانی که از این دنیا استفاده می‌کنند تا نیازهای بانکی خود را برطرف کنند، حمایت می‌کند.

ورود واربا بانک به متاورس ؛ اولین بانک اسلامی در دنیای متاورس!

واربا بانک در تلاش برای دستیابی به اهداف عالی خود در دنیای ارزهای دیجیتال، از جمله ارائه خدمات دیجیتالی و جذب جدیدترین فناوری‌های مدرن در اینترنت و حوزه هوش مصنوعی است.

طرح جدید واربا بانک با ارائه راه‌حل‌هایی مانند کیف پول دیجیتالی جدیدی که اخیرا راه‌اندازی شده است، موقعیت واربا بانک را به عنوان بانکی آینده‌نگر شدیدا تقویت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ورود واربا بانک به متاورس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر