;
coinex

هندزآن شیائومی 12S اولترا مدعی‌ترین گوشی 2022 را تماشا کنید [+ویدیو]

هندزآن شیائومی 12S اولترا گوشی جدید و پرادعای شیائومی را در ادامه‌ی این نوشتار تماشا کنید. کمپانی Xiaomi چندی پیش این دستگاه را به بازار عرضه کرد. با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش شیائومی 12S اولترا، پرچم‌دار تمام‌عیار و دوربین‌محور Xiaomi، با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، حسگر غول‌پیکر یک اینچی و لنز لایکا رونمایی شد. این گوشی از بهترین سخت‌افزار فعلی در بین گوشی های اندرویدی شامل تراشه جدید و بهبودیافته اسنپدراگون 8+ نسل 1 درکنار سنسور دوربین اصلی کاملا جدید IMX989 سونی با ابعاد 1 اینچی استفاده می‌کند.

پارامترهای دوربین کمکی این گوشی مشابه شیائومی Mi 11 Ultra با یک جفت سنسور نیم اینچی برای فوکوس فوق عریض و دوربین‌های زوم پریسکوپ است. اما دوربین اصلی جدید است و ادعا می کند که چشمگیرترین دوربین گوشی های هوشمند در جهان است.

قیمت شیائومی ۱۲ اس اوترا از ۵۹۹۹ یوان (حدود ۸۹۶ دلار) برای مدل پایه ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و تا ۶۹۹۹ یوان (۱۰۴۶ دلار) برای مدل رده‌ی بالای ۱۲ /۵۱۲ گیگابایتی ادامه پیدا می‌کند.

لایکا تخصص تصویربرداری خود را هم از نظر طراحی اپتیک و هم از نظر نرم‌افزاری با شیائومی 12S اولترا همراه کرده است. لنز سنسور 1 اینچی یک لنز عنصر 8P است که مشکلاتی مانند انحراف رنگی و شبح را برطرف می‌کند. علاوه بر این، پوشش جوهر لبه لنز، مواد کوپلیمر الفین حلقوی، فیلتر نور مادون قرمز با فناوری پوشش چرخشی نیز عرضه شده است. همچنین لایکا کل ماژول دوربین عقب را با برچسب نمادین Summicron تزئین کرده است.

هندزآن Xiaomi 12S Ultra

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر