;
coinex

مهاجرت پروژه‌های ترا (LUNA) به پالیگان آغاز شد!

Ryan Wyatt، بنیانگذار E-Sports و مدیرعامل استودیو Polygon با انتشار پیام توییتری از آغاز مهاجرت پروژه‌های ترا (LUNA) به پالیگان خبر داد.

از زمان فروپاشی شبکه‌ی ترا و استیبل‌کوین بومی UST در اواسط ماه می (اردیبهشت 1400)، بسیاری از پروژه‌های مبتنی بر لونا به شبکه‌ی پالیگان مهاجرت کردند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

مهاجرت پروژه‌های ترا به Polygon

به گفته‌ Wyatt، بیش از 48 پروژه نظیر اکوسیستم NFT شبکه‌ One Planet و بازی کسب درآمد Derby Stars HQ فرآیند انتقال خود به شبکه پالیگان را با موفقیت به اتمام رسانده‌اند.

در جریان فروپاشی شبکه ترا در تاریخ 15 می، مدیرعامل Poylygon Studios اظهار نمود اکوسیستم پالیگان انتقال موفقیت‌آمیز پروژه‌های و جوامع کاربری ترا را تضمین خواهد کرد. Wyatt مدعی شد که Polygon، سرمایه و منابع مورد نیاز برای اطمینان از مهاجرت یکپارچه پروژه‌ها را فراهم خواهد آورد.

مهاجرت پروژه‌های ترا (LUNA) به پالیگان آغاز شد!

به گزارش U.Today، اکوسیستم ترا (LUNA) به دلیل برداشت قابل توجه نقدینگی از پروتکل Anchor سقوط کرد. در پی این ریزش شدید، قیمت هر دو توکن بومی شبکه ترا یعنی UST و LUNA، طی چند روز به صفر رسید.

پیش از فروپاشی لونا، این شبکه بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند TVL پس از اتریوم (ETH) به شمار می‌رفت. بر اساس داده‌های سایت رهگیری DeFiLlama، در هفته‌های اخیر شاخص‌های TVL شبکه ترا تقریباً 1000 مرتبه افت کرده و از 30 میلیارد دلار به 40 میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مهاجرت پروژه‌های ترا (LUNA) به پالیگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر