;
coinex

ثبت نام اینترنت رایگان دهک های کم درآمد آغاز شد

چندی پیش وزارت ارتباطات از تخصیص اینترنت رایگان به دهک‌های کم درآمد خبر داد و حالا ثبت نام اینترنت رایگان دهک های کم درآمد از امروز آغاز شده است.

وزیر ارتباطات چندی پیش از اختصاص اینترنت رایگان به دهک‌های کم درآمد جامعه خبر دارد و گفت این اینترنت برای اقشاری است که یارانه 400 هزار تومانی دریافت می‌کنند. او افزود این بسته اینترنتی هر 4 ماه یکبار عرضه می‌شود و دائما تمدید خواهد شد. سرپرستان خانوار می‌توانند با ثبت نام در این طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: زارع پور: ضرورت اجرای دولت الکترونیک توسعه زیرساخت‌ها است

ثبت نام اینترنت رایگان دهک های کم درآمد

وزارت ارتباطات امروز اعلام کرده که تا به این لحظه 758 هزار و 562 سرپرست خانوار از سه دهک پایین جامعه که یارانه 400 هزارتومانی دریافت می‌کنند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و USSD برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام اینترنت رایگان دهک های کم درآمد آغاز شد

بنابر گزارش وزارت ارتباطات، تابحال 102 هزار و 903 سرپرست خانوار از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و حدود 655 هزار و 659 نفر نیز از راه کد USSD مراحل ثبت نام اینترنت رایگان اقشار کم درآمد را انجام داده‌اند.

سرپرستان خانوار سه دهک کم درآمد جامعه که یارانه 400 هزارتومانی دریافت می‌کنند، تا پایان هفته جاری با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمکات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳۴*۴* می‌توانند برای دریافت این بسته مراحل ثبت نام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ثبت نام اینترنت رایگان دهک های کم درآمد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر