;
coinex

شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک ؛ توییتر تهدید خود را عملی کرد

شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک ، گام بعدی این پلتفرم اجتماعی در پیگیری ماجرایی است که جرقه اول آن، توسط ایلان ماسک زده شد.

یکی از اخبار داغ این هفته، انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر بود. این چهره سرشناس و کارآفرین موفق، مدعی شده بود که توییتر، اطلاعات و گزارش‌های کاملی را درباره اسپم‌ها و بات‌های توییتر ارائه نکرده و بر همین اساس، از خرید این پلتفرم اجتماعی صرف‌نظر کرده است.

توییتر نیز در پاسخ گفت که قصد دارد معامله با ایلان ماسک را نهایی کند و برای پیگیری ماجرا، از ایلان ماسک شکایت می‌کند. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که توییتر، تهدید خود را عملی کرده است.

شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک

توییتر با ثبت درخواستی در دادگاه ایالت دلاور اعلام کرد که به دلیل جلوگیری از نقض قوانین توسط ایلان ماسک، این دادخواست را ثبت کرده است. ماسک باید تعهدات قانونی خود را انجام دهد و قرارداد را مطابق با شرایط اجرا کند.

شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک ؛ توییتر تهدید خود را عملی کرد

برت تیلور، رئیس هیئت مدیره توییتر توضیح داد که شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک به این دلیل بوده که ماسک تعهداتش را بپذیرد. ماسک نیز در پاسخ به او توییت زد که این اقدام توییتر، کنایه‌آمیز و خنده‌دار است.

در جزئیات پرونده شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک آمده است که ایلان ماسک در ابتدا، پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای داده و پس از آن، رفتار خود را تغییر داده است. توییتر مدعی است که وقتی بازار سهام نزولی شد، ایلان ماسک نیز تلاش کرده از توافق خارج شود و بر همین اساس، توییتر را به نقض قرارداد متهم کرده است.

توییتر مدعی است که ماسک قبل از امضای قرارداد، آمار حساب‌های اسپم را نخواسته بود و حالا بازی درآورده است. بنابر ادعای توییر، ایلان ماسک حتی برای اینکه رضایت هیئت مدیره را جلب کند، حاضر شده بود که از طریق این توافق به اطلاعات غیرعمومی شرکت دسترسی نداشته باشد.

با‌این‌حال، توییتر بیش از آنچه که موظف بود، اطلاعات مربوط به بات‌ها در اختیار ماسک گذاشت. اما تیم حقوقی ماسک درخواست کرده بود که به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشد؛ اطلاعاتی مثل ایمیل‌ها و پیام‌های مدیران. توییتر معتقد است که با توجه به توافق اولیه ایلان ماسک، چنین تصمیمی غیرعادی بود.

قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک باید تا 24 اکتبر (2 آبان) نهایی شود. بنابراین، توییتر می‌خواهد که روند پرونده به سرعت آغاز شود.

بیشنر بخوانید:

نظر شما درباره شکایت رسمی توییتر از ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر