;
coinex

444 میلیون دلار BNB توسط بایننس سوزانده شد!

در آخرین رویداد auto-burn کریپتوکارنسی‌ها، 444 میلیون دلار BNB توسط صرافی بایننس سوزانده شد. این میزان حدود 2 میلیون توکن بایننس را شامل می‌شود.

پس از اجرای عملیات سوزاندن توکن بومی صرافی بایننس، مجموع کل توکن‌های در گردش BNB به 161,337,261.09 عدد رسید. علی‌رغم توکن‌سوزی، BNB همچنان در روند نزولی قرار داشته و هدف بعدی آن 175 دلار است.

بیشتر بخوانید:‌ بایننس کوین در سال 2022

سوزاندن 444 میلیون دلار BNB توسط بایننس

شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) در آخرین رویداد سه ماهه توکن‌سوزی اتوماتیک خود حدود 444 میلیون دلار BNB را از گردش خارج کرد. تعداد توکن‌های در گردش BNB پس از اجرای این عملیات به طرز قابل توجهی کاهش یافت.

444 میلیون دلار BNB توسط بایننس سوزانده شد!

بلاک چین بایننس روز چهارشنبه 1,959,595.29 توکن BNB به ارزش 444 میلیون دلار را سوزاند. کل مبلغ سوخته شده 1.2 درصد از عرضه در گردش BNB را تشکیل می‌دهد. بایننس تا به امروز بیش از 38,683,447 توکن BNB را سوزانده است. هدف اصلی صرافی Binance کاهش 50 درصدی عرضه کل BNB به شمار می‌رود.

رویداد سوزاندن BNB بیستمین رویداد توکن‌سوزی BNB Chain از زمان راه‌اندازی این شبکه در اواخر سال 2017 است. همچنین این رویداد، سومین عملیات توکن‌سوزی سه‌ماهه اسمارت چین به شمار می‌رود. تعداد توکن‌های سوزانده شده بر اساس قیمت BNB و تعداد بلاک‌های ساخته شده توسط BNB Chain در طول سه ماهه گذشته محاسبه شده است. BNB Chain همچنین به سوزاندن بخشی از هزینه‌های gas fee ادامه می‌دهد.

کاهش ارزش بازار BNB

علی‌رغم انجام موفقیت‌آمیز عملیات سوزاندن 444 میلیون دلار BNB، این توکن در چند ساعت گذشته بیش از 4.5 درصد از ارزش خود را از دست داده است. آن طور که در نمودار مشاهده می‌شود، BNB از یک مثلث صعودی که در نمودار چهار ساعته آن ایجاد شده خارج شده است. الگوی ادامه دهنده نزولی نشان می‌دهد که BNB روند نزولی خود را ادامه می‌دهد.

444 میلیون دلار BNB توسط بایننس سوزانده شد!

ارتفاع محور Y مثلث که از نقطه شکست به سمت پایین در نظر گرفته می‌شود، تقریباً 24 درصد اصلاح را برای BNB پیش‌بینی می‌کند. فشار فروش بیشتر می‌تواند روند نزولی را تشدید کرده و به طور بالقوه قیمت BNB را به سطح 175 دلار برساند.

برای از بین رفتن دیدگاه نزولی به بازار، قیمت BNB می‌بایست به 235 دلار برسد. در صورتی که  کندل روزانه بالای سطح 235 دلاری بسته شود، مقاومت حساس بعدی حدود 247 دلار خواهد بود. در صورتی که این سطح نیز شکسته شده و یک کندل چهار ساعته بالاتر از آن بسته شود، احتمال رسیدن قیمت توکن بومی بایننس به 300 دلار افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سوزاندن 444 میلیون دلار BNB توسط بایننس چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر