;
coinex

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پورتو پورتیموننزه را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ پرتغال از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پورتو پورتیموننزه امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پورتو پورتیموننزه بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پورتو پورتیموننزه را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پورتو پورتیموننزه را تماشا کنید.

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401

پورتو که فصل گذشته را با قهرمانی در لیگ و جام حذفی به پایان رساند، بنظر می‌رسد برای فصل جدید بسیار آماده باشد. مهدی طارمی ستاره بی چون و چرا این روزهای پورتو در فصل گذشته موفق به ثبت 12 گل و 12 پاس گل شد و در 17 بازی‌ای که برای پورتو در تمام رقابت‌ها انجام داده است، جمعا روی 24 گل تاثیر مستقیم داشت. همچنین آمار طارمی در رقابت های لیگ پرتغال طی سال جدید میلادی 10 گل و 9 پاس گل در 12 بازی بوده است؛ به همین دلیل نام طارمی را در صدر لیست بیشترین پاس گل + گل در بین لیگ‌های معتبر اروپایی بالاتر از لواندوفسکی، هری کین و… دیدیم.

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر
پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401, پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر, پخش زنده پورتو پورتیموننزه, پخش زنده فوتبال, مهدی طارمی, پیام نیازمند, پورتو,

اما در آن طرف داستان تیم پورتیموننزه همراه با پیام نیازمند فصل خوشی را به همراه نداشتند و جمعا با 38 امتیاز و در رتبه 13 لیگ پرتغال فصل را به اتمام رساندند.

ساعت بازی پورتو پورتیموننزه کی است؟

ساعت بازی دو تیم پورتیموننزه و پورتو نیز 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده پورتو پورتیموننزه

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401 از 

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401 از

پخش زنده پورتو پورتیموننزه 22 تیر 1401 از

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر