;
coinex

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها بخشی‌هایی از داستان را فاش کرد [+ویدیو]

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها بخشی‌هایی از داستان را فاش کرد. تریلر این سریال پر طرفدار که صحنه‌های مهیجی را در خود دارد توسط آمازون منتشر شده است.

در تریلر جدیدی که از سریال محبوب The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده قسمت زیادی از داستان بازگو شده است. در این تریلر ماجراها در دوران دوم و بازگشت به دنیای سرزمین میانه اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

در بخش دیگری از این تریلر خواهید دید که گالادریل ماجراجویی خطرناکی را آغاز کرده تا بتواند از تهدیدی که در کمین دنیای سرزین میانه است جلوگیری کند. اما الروند با او مخالفت می‌کند. تصور الروند این است که زمان صلح فرا رسیده و آرامش حاکم است. هرچند که در این تریلر تهدید به طور کامل مشهود نیست و نمی‌توان حدس زد که این تهدید چه می‌تواند باشد اما جزئیات جذاب و حساسی از آن نشان داده شده که کنجکاوی علاقمندان را بر می‌انگیزد.

این سریال جذاب که در سراسر دنیا علاقمندان و طرفداران بسیاری دارد با بودجه ای بالغ بر 465 میلیون دلار، در 5 فصل ساخته شده و قرار است از آمازون پخش شود. در سریال ارباب حلقه‌ها افرادی همچون جان دی پین و پاتریک مک‌ کی به‌ عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی حضور دارند. خوان آنتونیو بایونا، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال The Lord of The Rings را بر عهده داشته‌اند. تریلر سریال The Lord of the Rings را در ادامه ببینید:

نقش آفرینی در سریال ارباب حلقه‌ها توسط مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، سینتیا آدای-رابینسون، مکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، مکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جِیاساندرا، فابین مک‌کالوم، سایمن مرلز، جف مورِل، پیتر مولان، لوید اووِن، آگوستوس پرو، پیتر تِیت، الکس تارانت، لئون وادام، بنجامین واکر، سارا زوانگوبانی، چارلز ادواردز، ویل فلچر، آملی چایلد-ویلیرز و بو کسیدی صورت گرفته است.

فصل اول این سریال که 8 قسمت خواهد داشت در تاریخ 2 سپتامبر(11 شهریور) از آمازون پخش خواهد شد. فصل دوم این سریال نیز تمدید شده که پنل آن در جمعه هفته آینده در کمیک کان سن دیگو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو درباره تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر