;
coinex

پوکو به‌زودی نسخه ری‌برند شده از ردمی Note 10s را رونمایی می‌کند

اخیرا یک گوشی پوکو در پلتفرم FCC دیده شده و شایعاتی را درباره رونمایی و عرضه یک گوشی جدید، سر زبان‌ها انداخته است. گفته می‌شود که این گوشی، نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی Note 10s خواهد بود.

پوکو اخیرا دو گوشی POCO F4 5G و POCO X4 GT را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. این گوشی‌ها، ری‌برند شده از ردمی K40S و ردمی Note 11T Pro هستند.

اینطور که از شواهد پیداست، پوکو خود را برای راه‌اندازی یک گوشی دیگر در بازارهای جهانی آماده می‌کند که از خانواده ردمی است.

مشخصات نسخه ری‌برند شده ردمی Note 10s

این گوشی که با شماره مدل 2207117BPG در FCC دیده شده، نسخه‌ای از یک گوشی با شماره مدل M2101K7BNY است که با اسم رسمی ردمی Note 10s عرضه می‌شود. بنابراین، پوکو قصد دارد این گوشی ردمی را در نسخه‌ای ری‌برند شده به فروش برساند.

پوکو به‌زودی نسخه ری‌برند شده از ردمی Note 10s را رونمایی می‌کند

فهرست مشخصات FCC نشان می‌دهد که این گوشی پوکو در نسخه‌های رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی، رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌‌شود. همچنین مشخص شده که این دستگاه در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد.

از گوشی پوکو 2207117BPG چه انتظاری داریم؟

همان‌طور که گفتیم، این گوشی نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی 10s است و می‌توان برخی مشخصات آن را پیش‌بینی کرد. این دستگاه احتمالا به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD مجهز می‌شود که از روشنایی معمولی 450 و ماکسیمم روشنایی 1100 نیت پیشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی با گوریلا گلس 3 محافظت خواهد شد.

پوکو به‌زودی نسخه ری‌برند شده از ردمی Note 10s را رونمایی می‌کند

برای پردازش این گوشی هم احتمالا یک تراشه مدیاتک Helio G95 در نظر گرفته می‌شود که با رم LPDDR4x و UFS 2.2 همراه است. از دیگر مشخصات احتمالی گوشی نامعلوم پوکو می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژ 33 وات اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که در پنل پشتی گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار بگیرد. دوربین سلفی هم احتمالا 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی احتمالا در اواسط ماه اوت (اواخر مرداد) معرفی می‌شود و تا آن زمان، باید منتظر اخبار و گزارش‌های بیشتر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی جدید پوکو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر