;
coinex

پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده اینتر موناکو را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده اینتر موناکو امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال اینتر موناکو بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی اینتر موناکو را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه اینتر موناکو را تماشا کنید.

پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر 1401

اینتر که فصل گذشته در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام ماند و نهایتا رقابت را به میلان همشهری واگذار کرد این روزها درگیر تور پیش فصل است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و موناکو ۲۵ تیر ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر
پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر, پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر 1401, پخش زنده اینتر موناکو, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, پخش زنده شبکه ورزش, اینتر,

اینتر فصل گذشته عملکرد قابل قبول و درخشانی در سری آ داشت اما نهایتا مقهور جادوی شاگردان استفانو پیولی در میلان، رقیب سنتی خود شد. آن‌ها در حال حاضر در نقل و انتقالات هم خوب عمل کرده‌اند علاوه بر بازگرداندن روملو لوکاکو ستاره پرحاشیه خود از چلسی، هنریک میخیتاریان ستاره فصل قبل رم را نیز جذب کرده‌اند. آندره اونانا نیز دروازه‌بان مدنظر سیمونه اینزاگی بود که با موفقیت جذب شد.

ساعت بازی اینتر موناکو کی است؟

ساعت بازی دو تیم موناکون و اینتر نیز 23:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده میلان کلن

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده اینتر موناکو 25 تیر 1401 از شبکه ورزش

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر