;
coinex

پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده تاتنهام سویا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده تاتنهام سویا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال تاتنهام سویا بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی تاتنهام سویا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه تاتنهام سویا را تماشا کنید.

پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر 1401

تاتنهام با آنتونیو کونته ممکن است دچار تحولی انقلابی شود. کونته که از زمان آمدن به تاتنهام نتایج خوبی گرفته، در اولین بازی پیش فصل با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ تیم ستارگان منتخب کی لیگ یا لیگ برتر کره را شکست داد.

پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر
پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر 1401, پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر, پخش زنده تاتنهام سویا, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, پخش زنده شبکه ورزش,

پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر 1401, پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر, پخش زنده تاتنهام سویا, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, پخش زنده شبکه ورزش,

تاتنهام تا اینجای کار در نقل و انتقالات نیز خوب کار کرده و توانسته ایوان پریسیچ، ریچارلیسون و کلمنت لنگله را جذب کند تا تیم خوبی برای فصل آینده روانه رقابت‌ها کند.

سویا لوپتگی نیز فصل گذشته از تیم‌های خوب رقابت‌های لالیگا بود که با بدشانسی در هفته‌های آخر جایگاه سوم را از دست داد. تاتنهام در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی ۱ تساوی داشته و سویا ۴ تساوی و ۱ پیروزی ثبت کرده است.

ساعت بازی تاتنهام سویا کی است؟

ساعت بازی دو تیم سویا و تاتنهام نیز 15:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده تاتنهام سویا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده تاتنهام سویا 25 تیر 1401 از شبکه ورزش

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر