;
coinex

قابلیت Notes اینستاگرام به زودی ارائه می‌شود؛ تقلید اینستاگرام از توییتر!

متا در حال توسعه قابلیت Notes اینستاگرام است که بنابر اخبار منتشر شده می‌تواند امکاناتی شبیه به توییتر را برای کاربران این شبکه اجتماعی ارائه کند.

اخیرا ویژگی‌های جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است و حالا طبق اخبار منتشر شده، این شبکه اجتماعی در حال افزودن قابلیتی شبیه توییت نام Notes است. انتظار می‌رود که قابلیت جدید اینستاگرام برای برخی از کاربران بسیار جالب توجه باشد. به هر حال باید دید که نظر کاربران در مورد این قابلیت چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نحوه فعال کردن زیرنویس خودکار استوری اینستاگرام

قابلیت Notes اینستاگرام امکانی برای توییت زدن!

اگر چه قابلیت Notes اینستاگرام هنوز برای عموم کاربران قابل دسترس نیست، اما اطلاعاتی که از این قابلیت می‌دانیم محدودیت 60 کاراکتری است. با این تفسیر نمی‌توان از این ویژگی برای جملات طولانی استفاده کرد.

این در حالی است که پلتفرم توییتر به کاربران امکان نشر و اشتراک گذاری توییت‌هایی با 280 کاراکتر را می‌دهد. البته به نظر می‌رسد این محدودیت 60 کاراکتری در آینده رفع شود و بتوان پیام‌هایی طولانی‌تر را در اینستاگرام با قابلیت نت منتشر کرد.

قابلیت Notes اینستاگرام
البته در استفاده از قابلیت جدید، باید توجه داشته باشید که یادداشت‌های منتشر شده‌ی شما در فید اصلی یا هوم نمایش داده نمی‌شوند. این یادداشت‌ها در صفحه پیام‌ها برای فالوورهای شما قابل مشاهده است. طبق تصویر بالا، توییت‌های نوشته شده، توسط کادرهایی مخصوص و در زیر نوار جستجو به همراه تصویر پروفایل کاربران به نمایش درمی‌آید. شایان ذکر است که زمان ارسال توییت‌ها نیز برای سایر کاربران قابل مشاهده خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی بیشتری از قابلیت Notes اینستاگرام وجود ندارد اما اینستاگرام محدودیت‌هایی سفت و سخت را در مورد آن اعمال کرده و انتشار تصاویر، ویدیو و موزیک از طریق این قابلیت ممکن نخواهد بود. بنابراین هنوز برای حساب باز کردن روی این قابلیت برای تولید محتوا زود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت Notes اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر