;
coinex

درگیری خواهران منصوریان در مسابقات ووشو [+فیلم]

در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از درگیری عجیب خواهران منصوریان با یک مرد در مسابقات کشوری ووشو دختران با واکنش های زیادی در اینستاگرام مواجه شد. رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور (انتخابی تیم‌های رده‌های‌ سنی) به میزبانی آکادمی ووشو در حال پیگیری است. عصر جمعه در حاشیه این مسابقات و در چادری که برای گرم کردن ووشوکاران درنظر گرفته شده، پدر یکی از ووشوکاران در اعتراض به نتیحه‌ رقابت دخترش با خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) به شدت درگیر می‌شود. این درگیری صحنه‌هایی زشت و باور نکردنی را رقم می‌زند که جای تاسف دارد.

درگیری خواهران منصوریان در مسابقات ووشو [+فیلم]

در این ویدیو که یک مرد با چند زن که یکی از خواهران منصوریان نیز در میان آنهاست درگیر شده است. برگزاری مسابقات کشوری با تعداد شرکت‌کنندگان‌ زیاد در آکادمی ووشو که ظرفیت این تعداد را ندارد در کنار حضور آقایان در مسابقات دختران مساله‌ای است که جای تامل دارد.

شنیده ها حاکی از آن است این مرد پدر یکی از بازنده ها بوده که به سمت مربی و حریف دخترش حمله کرده است. بر اساس یک روایت، ظاهرا موضوع از این قرار بوده که گویا پدر یکی از دختران که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن جنبی مسابقات که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده‌اند، می‌شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان) درگیری در سالن بالا می‌گیرد.

به نظر می‌رسد مسئولان حراست و امنیت سالن نیز درباره این اتفاق غافلگیر شده‌اند و موضوع پس از چند دقیقه درگیری فیزیکی با دخالت نیرو‌های حراست خاتمه یافته است.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

“مهدی خانی” رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: من در سالن مسابقات نبودم و حتما این مساله را از طریق بانوانی که مسئولیت برگزاری را برعهده داشتند پیگیری خواهیم کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر