;
coinex

افزایش 1500 درصدی حجم معاملات ریپل (XRP) ؛ افزایش قیمت در راه است؟

حجم معاملات ریپل (XRP) در روز 15 جولای شاهد افزایش 1500 درصدی بود. این افزایش حجم در ادامه منجر به حرکات شدید و غیرمنتظره قیمت XRP خواهد شد.

افزایش ناگهانی فعالیت‌های زنجیره‌ای به زودی در قیمت XRP منعکس خواهد شد. ریپل در حال حاضر مقاومت 0.35 دلاری را پیش روی خود دارد.

بیشتر بخوانید: آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

افزایش شدید حجم معاملات ریپل

افزایش 1500 درصدی حجم معاملات ریپل (XRP) ؛ افزایش قیمت در راه است؟

حجم معاملات ریپل در 15 جولای بیش از 1500 درصد افزایش یافت. افزایش فعالیت شبکه کوتاه مدت بود، اما این حرکت می‌تواند در آینده منجر به افزایش نوسان قیمت شود. معامله‌گران در حال حاضر توجه خود را به ریپل معطوف کرده‌اند.

ریپل در 15 جولای شاهد افزایش قابل توجهی در حجم معاملات بوده است. این افزایش حجم منجر به حرکت عمده قیمت XRP خواهد شد. Santiment اشاره کرد که XRP در اواخر روز جمعه توجه معامله‌گران تمام صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال را به خود جلب نموده است.

افزایش 1500 درصدی حجم معاملات ریپل (XRP) ؛ افزایش قیمت در راه است؟

طبق گزارش Santiment، حدود 19 میلیارد توکن XRP بین ساعات 23:00 تا 00:00 UTC در تاریخ 15 جولای معامله شده است. جهش ناگهانی در فعالیت شبکه ممکن است منجر به ایجاد قیمت غیرعادی برای رمزارز ریپل شود. حجم معاملات ریپل پس از گذشت مدتی به سطوح قبلی بازگشت. در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات XRP حدود 1.23 میلیارد دلار است.

از منظر تحلیل تکنیکال، XRP پس از افزایش قیمت 13.3 درصدی طی 72 ساعت گذشته، به محدوده مقاومتی مهمی نزدیک شده است. میانگین متحرک 100 ساعته و سقف کانال موازی (Parallel Channel) در نمودار چهار ساعته، موانع مهم قیمتی رمزارز ریپل به شمار می‌روند. این موانع در محدوده 0.35 دلاری قرار دارند.

افزایش 1500 درصدی حجم معاملات ریپل (XRP) ؛ افزایش قیمت در راه است؟

ریپل برای غلبه بر این مانع مهم قیمتی و شکست کانال به سمت میانگین متحرک 200 ساعته در محدوده 0.45 دلار، می‌بایست شتاب کافی را به دست آورد. در صورتی که سد مقاومتی 0.35 دلاری ریپل ریجکت شود، چشم‌انداز صعودی بازار باطل خواهد شد. شکست این سطح قیمتی باعث افزایش فشار فروش ریپل خواهد شد. این اتفاق قیمت XRP را به زیر میانگین متحرک 50 ساعته در 0.32 دلار خواهد رساند. در صورتی که ریپل سطح 0.32 دلار را از دست بدهد به راحتی تا 0.30 یا حتی 0.25 دلار خواهد ریخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش 1500 درصدی حجم معاملات ریپل (XRP) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptobriefing

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر