;
coinex

پخش زنده دورتموند والنسیا 27 تیر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده دورتموند والنسیا 27 تیر 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده دورتموند والنسیا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده دورتموند والنسیا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال دورتموند والنسیا بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی دورتموند والنسیا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه دورتموند والنسیا را تماشا کنید.

پخش زنده دورتموند والنسیا 27 تیر 1401

دو تیم دورتموند و والنسیا که هر دو با تغییراتی مهم در کادرفنی و ترکیب مواجه شده‌اند، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند والنسیا ۲۷ تیر ۱۴۰۱ با ما باشید. دورتموند که فصل گذشته با لوسین فاوره در بوندسلیگا برای چندمین بار ناکام بود، نهایتا به همکاری با مرد فرانسوی پایان داد تا فصل جدید را با ادین ترزیچ، سرمربی کروات آغاز کند.

پخش زنده دورتموند والنسیا 26 تیر
پخش زنده دورتموند والنسیا 27 تیر 1401, پخش زنده دورتموند والنسیا 27 تیر, پخش زنده دورتموند والنسیا, پخش زنده بازی های دوستانه, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه ورزش,

در سوی دیگر، والنسیا تیم بدشانس فصول اخیر لالیگا حالا برای بازگشت به روزهای خوب خود، جنارو گتوزو اسطوره سابق میلان و سرمربی اسبق ناپولی را استخدام کرده است. والنسیا که حالا با جدایی دنیل واس، ستاره فصل قبل خود و کوین گامیرو روبروست، تا اینجای کار تنها کاستیخو را از میلان جذب کرده است.

ساعت بازی دورتموند والنسیا کی است؟

ساعت بازی دو تیم والنسیا و دورتموند نیز 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده دورتموند والنسیا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده دورتموند والنسیا 27 تیر 1401 از شبکه ورزش

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر