;
coinex

چهارمین دوره رویداد بلاک دی 5 مرداد 1401 برگزار می‌شود

چهارمین دوره رویداد بلاک دی با هدف افزایش سطح دانش و هم افزایی جمعی متخصصان و علاقه مندان به فناوری بلاک چین در تاریخ 5 مرداد 1401 برگزار می‌شود.

در هر رویداد تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌های متخصصان این فناوری از داخل و خارج از ایران دعوت به عمل آید تا دانش، تخصص و تجربه خود را در اختیار مشتاقان قرار دهند. محورهای گفتگو در برنامه‌های بلاک دی، موضوعاتی همچون هوش مصنوعی، قراردادهای هوشمند، NFT، متاورس، زنجیره تامین، بانکداری، رمز ارزها و سایر کاربردهای آن را شامل می‌شود.

چهارمین دوره رویداد بلاک دی با محوریت بلاکچین

هدف از برگزاری رویداد بلاک دی، تشکیل جامعه تخصصی بلاک چینی‌های ایران با حضور در استان‌های مختلف کشور بیان می‌شود. در راستای تحقق این هدف، اقداماتی نظیر آشنایی افراد و علاقه‌مندان با جدیدترین کاربردهای بلاک چین در دنیا صورت می‌گیرد.

چهارمین دوره رویداد بلاک دی با محوریت بلاکچین

مهارت آموزی افراد و استعدادیابی نخبگان در سطح کشور و نقاط محروم، تجربه گرافی از صاحب نظران این تکنولوژی، جلوگیری از خروج متخصصان و آشنایی جوانان و علاقه‌مندان با بازارهای بالقوه این تکنولوژی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی، دورهمی‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی، از دیگر اتفاقات این رویداد هستند.

سلسله رویدادهای بلاک دی در روزهای رند سال برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. بلاک دی میزبان علاقه‌مندان و متخصصانی خواهد بود که دغدغه آنها فراگیری فناوری بلاک چین در کشور است.

چرایی شکل گیری رویدادهای بلاک دی

با توجه به رشد روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش روش‌های نوین مبادلات، نقش تکنولوژی که باعث رونق تجارت گردیده، انکارناپذیر می‌آید. فناوری بلاک چین امروزه در دنیا به سرعت در حال ارائه خدمات نوین در عرصه تکنولوژی است و توانسته جایگاه خود را در حجم مبادلات عظیم دنیای امروز تثبیت نماید.

چرایی شکل گیری رویدادهای بلاک دی

با رشد و توسعه گروه شرکت‌های راه نو نیاز به تاسیس شرکتی در حوزه بلاک چین به شدت احساس می‌گردید تا در خصوص بلاک چین، رمزارزها و سایر حوزه‌های مرتبط اقدام گردد.
شرکت توزیع فناور فعال در حوزه بلاک چین و رمز ارزها با در اختیار داشتن هشت دپارتمان تخصصی در حوزه‌های تحقیق و توسعه، آزمایشگاه و برنامه نویسی، رمز ارزها، سرمایه گذاری، متاورس، آموزش، زیرساخت و رسانه به طراحی، تولید و پیاده سازی پلتفرم‌های مبتنی بر شبکه‌های بلاک چینی می‌پردازد.

تاکنون با حمایت شرکت توزیع فناور، 3 رویداد در تاریخ‌های 1400/12/12، 1401/02/22 و 1401/03/03 در شهرهای مشهد و اصفهان برگزار شده است.

سخنرانان چهارمین دورهمی بلاک دی تهران در تاریخ 1401/05/05

چهارمین دورهمی با حضور متخصصان و صاحب نظران در رندترین روز مرداد ماه در محل سالن همایش‌های دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد. محور برگزاری چهارمین دورهمی بلاک دی ایران، امنیت خواهد بود.

رویداد بلاک دی در تلاش است تا از تجربیات سخنرانان و اساتید مطرحی چون: امیر ناظمی، محمدعلی مداح علی، حسن هاشمی، مصطفی نقی پورفر، امیرعباس امامی، نیما نامداری، سید ضیا صدر، محمد رضا قدوسی، سعید خوشبخت، احمد جنتی فرد، یاشار راشدی (انجمن زنجیره بلوک) و مهدی شریعتمدار (انجمن فین تک ایران) در قالب سخنرانی و پنل انتقال تجربه (دو سخنران کلیدی، یک پنل تخصصی دونفره و یک پنل انتقال تجربه چهارنفره) استفاده نماید.

در حاشیه این رویداد بنا به افزایش سطح دانش مخاطبین 5 عنوان کارگاه (امنیت، برنامه نویسی، تجاری سازی، مدیریت دارایی های دیجیتال و چالش های حقوقی) برگزار می‌گردد.

لینک ثبت نام رویداد

از طریق لینک بالا می‌توانید برای این رویداد ثبت نام کنید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

.

پایان خبر

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر