;
coinex

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده والیبال ایران لهستان 2022 را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده والیبال ایران لهستان از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی های لیگ ملت های والیبال امروز را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش زنده والیبال ایران و لهستان به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین والیبال ایران لهستان را از تکراتو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401 را تماشا کنید.2+

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر

تیم ملی ایران که در دور مقدماتی با کسب ۷ پیروزی و ۵ شکست نهایتا در رده هفتم قرار گرفت، باید به مصاف تیم دوم این رقابت‌ها برود. از آنجایی که ایتالیای میزبان در جمع هشت تیم بود، بنابر قوانین لیگ جهانی به طور پیشفرض ایتالیا به عنوان تیم اول در نظر گرفته شد و لهستان که در جدول امتیاز و برد اول بود، به عنوان تیم دوم رقیب ایران شد تا ملی پوشان عملا با بهترین تیم دور مقدماتی روبرو شوند. برای پخش زنده والیبال ایران و لهستان ۳۰ تیر ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401

تیم ملی ایران در دور مقدماتی عملکرد قابل قبولی داشت. جوانان ایرانی که بعد از پیروزی ۳ بر صفر برابر امریکا جانی تازه گرفتند، در یک بازی جذاب و تماشایی در جدال با همین لهستان و در گدانسک، موفق شدند لهستان را در خاک این کشور با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند تا پیروزی شیرینی به نام ایران ثبت شود.

پخش زنده بازی های امروز لیگ ملت های والیبال 2022

امروز از ساعت 23:30 دو تیم ایران و لهستان به دیدار با یکدیگر خواهند. در ادامه لینک پخش زنده این مسابقه جذاب را که از شبکه ۳ پخش می‌شود را برایتان قرار داده‌ایم.

 

پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز 30 تیر 1401

 

پخش زنده سایر مسابقات امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر