;
coinex

بزرگترین ضرر نتفلیکس با از دست دادن 1 میلیون کاربر در سه ماه!

نتفلیکس به تازگی گزارش داده که در سه ماه گذشته، 970 هزار مشترک خود را از دست داده است؛ این بزرگترین ضرر نتفلیکس به شمار می‌آید و حتی موفقیت فصل چهارم Stranger Things هم نتوانسته تاثیری در کاهش ضرر داشته باشد.

شرکت نتفلیکس، تخمین زده بود حدود 2 میلیون مشترک خود را از دست خواهد داد؛ با این حال، از دست دادن 1 میلیون مشترک، بزرگ‌ترین ضرر سه ماهه‌ای بوده که نتفلیکس تاکنون تجربه کرده است.

بزرگترین ضرر نتفلیکس

نتفلیکس در طی چندین ماه اخیر، در حال برنامه‌ریزی برای استراتژی تجاری خود بوده تا شاید بتواند با چالش‌های ماه‌های آینده مقابله کند. این شرکت، 450 کارمند خود را تعدیل و با مایکروسافت همکاری کرد تا طرح اشتراکی تبلیغاتی جدیدی را با قیمت به صرفه‌تری در اختیار مشترکان خود قرار دهد.

بزرگترین ضرر نتفلیکس

نتفلیکس، روی هم رفته، 220,67 میلیون مشترک دارد و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سه ماه سوم، یک میلیون افزایش یابد. به نظر می‌رسد که این کمپانی، برنامه مناسبی برای جبران اشتباهات اخیر خود در نظر دارد.

نتفلیکس در طی نامه‌ای که به سهام‌داران خود فرستاده بود، بیان کرد که سرویس اشتراک تبلیغاتی را در اوایل سال آینده به کار خواهد انداخت. همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری سرویس پولی با سایر اعضای خانواده یا دوستان امکان‌پذیر خواهد شد.

این غول استریم، گزارش داد که ویژگی جدیدی به نام Add a Home را تست می‌کند که از کاربران برای اشتراک‌گذاری حساب‌ها با سایر اعضای خانواده، مبلغ سه دلار دریافت می‌کند. نتفلیکس در ماه آوریل، از اولین ضرر بزرگ خود خبر داد که در سه ماهه اول سال 2022، در حدود 200 میلیون مشترک از دست داده بود.

گزارش‌های ارائه شده در مورد نتفلیکس

ارزش سهام نتفلیکس امسال از 300 میلیارد دلار به زیر 90 میلیارد دلار پایین آمد و سهام آن حدودا 70 درصد کاهش پیدا کرد. پس از اعلام خبر کاهش تعداد مشترکان که کمتر از حد انتظار بود، سهام آن 8 درصد افزایش یافت.

نتفلیکس در ماه جاری، به عنوان گران‌ترین سرویس استریم در میان رقیبان خود مانند HBO و HBO Max، تعداد برنامه‌های تلویزیونی بیشتری به استریم خود افزود، ولی نامزدهای امی کمتری نسبت به آن‌ها کسب کرد. HBO موفق به دریافت 140 جایزه امی شد. در صورتی که تعداد آثار نامزد دریافت این جایزه در نتفلیکس فقط 105 عنوان بود.

بزرگترین ضرر نتفلیکس

سریال Stranger Things موفقیت بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود، زیرا طبق گزارش‌های نتفلیکس، این سریال محبوب با ۱٫۳ میلیارد ساعت بازدید، پرمخاطب‌ترین سریال انگلیسی زبان است.

فصل پنجم سریال The Crown و فیلم اکشن The Gray Man با بازی Ryan Gosling و Chris Evans، به‌زودی در این پلتفرم منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد این شرکت، تمرکز خود را روی محتوای باکیفیت گذاشته است تا بتواند به سرعت پیشرفت کند. همچنین این شرکت قصد دارد، یک رئالیتی شو اسکویید گیم که شرکت‌کنندگان در آن بازی‌های سریال را انجام می‌دهند، به راه بیندازد. جایزه این مسابقه، 4,56 میلیون دلار اعلام شده که مبلغ قابل توجهی است.

همچنین نتفلیکس در حوزه گیم نیز فعالیت می‌کند. این سرویس استریم، اخیرا بازی استراتژیک Into the Breach را منتشر کرد. این سرویس در حال حاضر، بیشتر از 22 بازی برای کاربران خود ارائه داده است و در نظر دارد این رقم را تا پایان سال 2022 به 50 برساند. ازجمله بازی‌های جدید این شرکت می‌توان به The Queen’s Gambit ،Shadow and Bone و Too Hot to Handle اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بزرگترین ضرر نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر