;
coinex

انتقال تاریخچه چت واتساپ بین اندروید و iOS رسما ارائه شد

واتساپ بالاخره امکان انتقال تاریخچه چت واتساپ بین اندروید و iOS را ارائه کرد. این قابلیت کارآمد تا پیش از این هیچگاه به صورت رسمی وجود نداشت.

چندی پیش اخباری درباره اینکه واتساپ در حال کار روی قابلیت انتقال چت بین آیفون و اندروید است منتشر شد و امروز رسما این قابلیت توسط این شرکت معرفی شد. البته تا پیش از این نیز با روش‌های مختلف و متفاوتی می‌شد فرایند انتقال چت را بین پلتفرم‌های مختلف انجام داد اما معمولا این روش‌ها رایگان نیستند و بعضا ممکن است اطلاعات شما در استفاده‌ از آن‌ها از بین برود.

بیشتر بخوانید: نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

انتقال تاریخچه چت واتساپ بین اندروید و iOS

واتساپ در یک پست توییتری این چنین توضیح داده است:

یک راه جدید برای آنکه چت‌های خود را همیشه پیش خود نگه دارید. امروز، شما می‌توانید از قابلیت انتقال تاریخچه چت‌ها از اندروید به آیفون یا بالعکس استفاده کنید. اکنون شما این آزادی را دارید که از دستگاه‌های دلخواه خود استفاده کنید.

انتقال تاریخچه چت واتساپ بین اندروید و iOS رسما ارائه شد

در حال حاضر این قابلیت تنها برای انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون در سایت واتساپ معرفی شده است و بر این اساس برای انتقال چت‌ها شما نیاز به برنامه Move to iOS دارید. برای انتقال اطلاعات شما باید واتساپ را روی هر دو دستگاه گیرنده و فرستنده اطلاعات برورسانی کنید.

همچنین بایستی روی هر دو گوشی جدید و قدیمی خود از شماره تلفن یکسانی استافده کنید در غیراینصورت پیش از انتقال چت‌ها ناگزیر باید شماره تلفن خود را روی اکانت فعال فعلی تغییر دهید.

از سوی دیگر واتساپ با توسعه اپلیکیشن Move to iOS با همکاری اپل قصد دارد فرایند انتقال چت‌ها از گوشی‌های مختلف به iOS را تسهیل کند. آنطور که در صفحه پشتیبانی نوشته شده است، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به سادگی اطلاعات اکانت کاربری، تصویر پروفایل، چت‌های گروهی و شخصی، تاریخچه چت، چت‌های تصویری و حتی تنظیمات واتساپ را منتقل کنید و تنها چیزی که قابل انتقال نیست، تاریخچه تماس‌های واتساپ با پیام‌های انتقال پول است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ارائه امکان انتقال تاریخچه چت واتساپ بین اندروید و iOS توسط واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر