;
coinex

پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده دورتموند ویارئال را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده دورتموند ویارئال امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال دورتموند ویارئال بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی دورتموند ویارئال را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه دورتموند ویارئال را تماشا کنید.

پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر

دورتموند که در نقل و انتقالات جاری تابستانی، ارلینگ هالند را با رقمی چشمگیر به منچسترسیتی قالب کرده، به عنوان جانشین او سباستین هالر ستاره فصل گذشته آژاکس را جذب کرده است. البته که هالر در حال حاضر از ابتلا به سرطان پرده‌برداری کرده و بعید است در فصل جاری به درد زنبورها بخورد.

پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر
پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر 1401, پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر, پخش زنده دورتموند ویارئال, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, پخش زنده شبکه ورزش,

از سوی دیگر زنبورها تا اینجا کریم آدیمی، ستاره آینده‌دار و مستعد سالزبورگ و نیکلاس زوله مدافع بایرن را نیز جذب کرده‌اند. با وجود همه این‌ها، دورتموند در بازی دوستانه قبلی خود برابر والنسیا با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

ساعت بازی دورتموند ویارئال کی است؟

ساعت بازی دو تیم ویارئال و دورتموند نیز 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده دورتموند ویارئال

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده دورتموند ویارئال 31 تیر از شبکه ورزش

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر