;
coinex

قیمت گلکسی زد فلیپ 4 مشخص شد؛ افزایش قابل توجه نسبت به نسل قبل!

قیمت گوشی‌های تاشو همواره یکی از دغدغه‌های دوست‌داران این مدل خاص از گوشی‌های هوشمند است. حال قیمت گلکسی زد فلیپ 4 مشخص شده است.

در سال 2021 میلادی شرکت سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3 را با قیمت 999 دلار، به بازار عرضه کرد و به این ترتیب برای اولین بار گوشی‌های تاشو این کمپانی با قیمتی کم‌تر از 1000 دلار در اختیار کاربران قرار گرفت. با این وجود انتظار می‌رود قیمت گلکسی زد فلیپ 4 با افزایش چشمگیری همراه باشد.

افزایش قیمت گوشی‌های تاشو سامسونگ نسبت به سال گذشته دور از انتظار نیست. چرا که فرآیند تولید محصول و عرضه آن به مشتری که اصطلاحا Supply Chain (زنجیره تامین) نامیده می‌شود، از سال گذشته تا کنون با مشکلاتی روبه رو شده است. علاوه بر آن، احتمال می‌رود که از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 در این گوشی هوشمند کمپانی سامسونگ استفاده شود که طبیعتا پردازنده ارزان‌قیمتی نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

قیمت گلکسی زد فلیپ 4

Pricing leak for Galaxy Z Flip 4

باتوجه به شایعاتی که درباره قیمت محصول جدید سامسونگ از منابع خبری مختلف منتشر شده است، نسخه 128 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 4 با قیمت 1080 دلار در بازار‌های اروپا عرضه می‌شود در حالی که این مبلغ برای نسخه 256 گیگابایتی 1160 دلار خواهد بود. علاوه بر این، نسخه سوم گلکسی زد فلیپ 4 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمتی معادل 1280 دلار در بازار‌های اروپایی عرضه می‌شود.

همانطور که می‌دانیم شرکت سامسونگ محصولات خود را در بازارهای اروپا و ایالات متحده معمولا با قیمت یکسانی عرضه می‌کند. اگر شایعات درباره قیمت گلگسی زد فلیپ 4 حقیقت داشته باشد، قیمت پایه این گوشی تاشو در بازارهای آمریکا نیز معادل 1099 دلار خواهد بود.

باید گفت که افزایش قیمت نسل جدید گوشی‌های تاشو شرکت سامسونگ می‌تواند باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران این برند محبوب شود. با این حال هنوز هیچ یک از شایعاتی که درباره این محصول مورد انتظار کمپانی سامسونگ وجود دارد، توسط این شرکت تایید نشده است و همچنان می‌توانیم امیدوار باشیم که این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به نسل قبلی خود (گلکسی زد فلیپ 3 ) در دسترس کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر