;
coinex

تاریخ احتمالی عرضه MIUI 14 فاش شد

انتظار می‌رود که شیائومی به زودی از نسل جدید رابط کاربری اختصاصی خود رونمایی کند. اما حالا جزئیات و تاریخ احتمالی عرضه MIUI 14 فاش شده است.

با عرضه‌ی MIUI 13 انتظارات زیادی برای کاربران ایجاد شد و و در شرایطی که شایعاتی درباره رابط MIUI 13.5 در میان بود، حال به نظر می‌رسد که شیائومی قصد عرضه نسخه 13.5 را نداشته باشد، چراکه، در حال حاضر شواهدی از عرضه‌ی زود هنگام MIUI 14 وجود دارد.  اگرچه چندین دستگاه هنوز MIUI 13 را دریافت نکرده‌اند اما شیائومی کار برای انتشار نسخه بعدی رابط کاربری را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ احتمالی عرضه MIUI 14

کاربران با گشت و گذار در Xiaomiui.net شواهدی از به‌روزرسانی آینده پیدا کرده‌اند. آنها برخی از برنامه های سیستمی پایگاه کد نرم افزار را از حالت کامپایل خارج کرده و مراجع MIUI 14 را در پایگاه کد پیدا کرده‌اند. نام رمز “nuwa” که متعلق به شیائومی 13 آینده است در این افشاگری ظاهر می‌شود.

 

 MIUI 14 

 

پس از کامپایل کردن برنامه‌های سیستم، توسعه دهندگان شواهدی از به روز رسانی MIUI 14 پیدا کردند. ظاهراً، شیائومی در حال آزمایش داخلی MIUI 14 بر روی برخی از دستگاه‌ها است.

طبق این گزارش، شیائومی ممکن است در حال آماده سازی برای عرضه شگفت‌انگیز MIUI 14 باشد. این شایعه می‌گوید که به روزرسانی MIUI 13.5 وجود نخواهد داشت و شیائومی ممکن است گوشی‌های هوشمند خود را مستقیماً به MIUI 14 به‌روزرسانی کند. در مورد تاریخ رونمایی از 16 آگوست به عنوان تاریخ احتمالی یاد شده است.

البته در حال حاضر این فقط یک فرض است. چند هفته تا 16 آگوست باقی مانده است و اگر واقعاً شیائومی قصد انتشار چیزی را داشته باشد، احتمالاً کمپین بازاریابی را آغاز خواهد کرد.

چیزی که مهم است آن است که ما می‌دانیم شیائومی واقعاً در حال حاضر روی MIUI 14 کار می‌کند، اما همچنان احتمال نسخه‌ی MIUI 13.5 پیش از یک نسخه بزرگتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ احتمالی عرضه MIUI 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    سلام
    تا الان که ۲۶ آگوست است miui 14 هنوز نیومده
    من که از این گوشی mi 11 pro کاملن راضی هستم و این محصول در اینجا اروپا زیاد استفاده میشه .

    پاسخ

    سلام من الان حدود دو سال ردمی نوت ۱۰ پورو گرفتم تا الان همه ی آبدیتاش اومده خیلی راضیم قبل اینم نوت ۸ پرو داشتم خدایی اونم خوب بود بازم اگه بخوام گوشی بگیرم شیائومی میگیرم به دلیل سیستم کاربری روان و سخت افزار قوی و قیمت مناسب

    پاسخ

    گوشیم ردمی نوت 10 5g هست هنوز آپدیت miui 13 را دریافت نکرد بعد شرکت شیاعومی داره می‌ره روی 14 کار میکنه این چه وضعشه

    پاسخ

    سلام گوشیم مدلش پایینتره من یک ماه پیش گرفتمش!

    پاسخ

    سامسونگ بهتره از شیائومی است

    پاسخ

    خخخخخخخ

    پاسخ

    آره، حتما😂😂😂

    پاسخ

    احسنت گل گفتی شیائومی دارم پشیمانم که چرا پولم ریختم سطل آشغال رفتم گوشی شیائومی گرفتم سامسونگ نگرفتم پشیمونم باور کنید پولتون ندید گوشی شیائومی بخدا قسم سامسونگ هزار برابر بهتره کسی نمیخره گوشیم اگه بخرن زیر قیمت میخرن جوری که پشیمون میشی بفروشی

    پاسخ