;
coinex

نماینده مجلس: تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال مشخص می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شواری اسلامی می‌گوید که چون زمان اعطا سهام به جاماندگان در بودجه مشخص شده؛ تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال مشخص می‌شود.

مهدی طغیانی،‌ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید که چونه در متن لایحه بودجه،‌ زمان اعطا سهام عدالت به جاماندگان مشخص شده است، باید تا پایان سال وضعیت این افراد مشخص شود.

بیشتر بخوانید: هشدار: مراقب پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت باشید

تکلیف جاماندگان سهام عدالت

آقای طغیانی در تشریح آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت به جاماندگان گفته که در مرحله اول افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام که از اخذ سهام جا مانده باشند در اولویت قرار دارند. طغیانی افزود:

طبق شناسایی که انجام شده حدود ۴میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند که در مرحله اول این سهام به آنها تعلق می‌گیرد.

نماینده مجلس: تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال مشخص می‌شود

آقای طغیانی گفت در ارائه سهام عدالت به جاماندگان 2 مسئله مطرح بود؛ یک اینکه دولت چه میزان سهام دارد که این مسئله بر طرف شده است. موضوع بعدی این بود که این میزان سهام با چه فرایندی به جاماندگان ارائه شود. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در ادامه گفت:

یک روش ارائه غیرمستقیم یعنی از طریق تعاونی سهام عدالت استانی است و روش دیگر به‌صورت مستقیم یعنی به فرد میزانی از سهام یک شرکت اعطا می‌شود.

مهدی طغیانی اضافه کرد:

در حال حاضر بحث و گفتگو در مورد فرآیند ارائه سهام عدالت به جاماندگان است که تصمیم‌گیری در این باره هم بر عهده شورای عالی بورس است که چه تصمیمی در این‌ باره اتخاذ شود.

نماینده اصفهان در مجلس در پاسخ به سوالی درباره زمان اعطای سهام عدالت جاماندگان گفت که به دلیل اینکه این موضوع در لایحه بودجه پیش‌بینی شده فلذا باید تا پایان سال جاری وضعیت همه جاماندگان سهام مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره وعده تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر