;
coinex

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد [+عکس عروسی و شوهرش]

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

بهاره رهنما با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام شایعه ازدواج سوم خود را مجددا بر سر زبان ها انداخت.

بهاره رهنما باز هم با استایل جنجالی عکسی را از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که برخی از کاربران مجازی با دیدن عکس او شباهتش را به زنان لبنانی وایرال کردند. بهاره رهنما زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ بازیگر اهل ایران است. بهاره رهنما اصالتا اهل اراک می باشد. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی میباشد. بهاره رهنما از بازیگران پرحاشیه در اینستاگرام می باشد. همسر دوم بهاره رهنما امیرخسرو عباسی بوده که با او هم متارکه کرده است.

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد [+عکس رونمایی از شوهرش]

شباهت تیپ و استایل بهاره رهنما به زنان لبنانی موجب شد تا کاربران فضای مجازی حدس بزنند شوهر سوم این بازیگر زن ایرانی عرب باشد.

یکی از مواردی که در عکس های بهاره رهنما مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفته است نحوه پوشش اوست. استایل او در طول سفر به چهار کشور همواره به گونه ای است که تمام موهای او پوشیده شده است، در صورتی که پیش از این رعایت این نکته در استایل های بهاره رهنما از اهمیت خاصی برخورددار نبوده است.

تصویر زیر را تماشا کنید:

بهاره رهنما عروس لبنانی ها شد [+عکس رونمایی از شوهرش]

هرچند پیش تر این بازیگر به حواشی مربوط به ازدواج سومش و اسامی منتشر شده به عنوان همسر سوم خود واکنش نشان داده بود. قاسم خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده است.

از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر