;
coinex

تاریخ پخش بخش سوم فصل آخر The Walking Dead +تریلر

تاریخ پخش بخش سوم فصل آخر The Walking Dead همراه با یک تریلر جدید توسط شبکه‌ی AMC در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اعلام شد.

شبکه AMC  تاریخ پخش بخش سوم فصل آخر The Walking Dead را به همراه یک تریلر، 10 مهرماه امسال اعلام کرده است. تریلر جدید واکینگ دد با مروری بر اتفاقات فصول پیشین آغاز می‌شود و سپس جمله «همه‌ی ۱۱ فصل گذشته باعث وقوع چنین اتفاقاتی شده است» نمایش داده می‌شود.

در این تریلر می‌توانید نگاهی کلی به نبردهای پیش رو داشته باشید که بین قهرمان‌های سریال و میلتون‌ها در Commonwealth رخ می‌دهد. در نهایت هم یک زامبی هوشمند نشان داده می‌شود که می‌تواند اوضاع را برای قهرمانان ما پیچیده کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022

تریلر و تاریخ پخش بخش سوم فصل آخر The Walking Dead

شبکه‌ی AMC در توضیحات تریلر بخش سوم فصل آخر The Walking Dead می‌نویسد: «ما با هم به این نبرد خاتمه می‌دهیم». در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

بالاخره امسال پس از گذشت 12 سال و ساخت 11 فصل از واکینگ دد، این مجموعه به پایان می‌رسد. گرگ نیکوترو، کارگردان قسمت‌های پایانی درباره فیلمبرداری این قسمت‌های آخر گفته است:

فیلم‌برداری اپیزود نهایی در ۱۵ روز انجام شد. در میانه‌ی این فیلم‌برداری طولانی از کار دست می‌کشیدیم و پایان کار بازیگران را پس از فیلم‌برداری صحنه‌ی نهایی اعلام می‌کردیم. می‌دانستم که این آخرین‌بار است که می‌توانم فرمان ضبط را صادر کنم. با اینکه غم‌انگیز بود، اما معنای پایان کار، موفقیت و گذشتن از خط پایان را نیز می‌داد.

تاریخ پخش بخش سوم فصل آخر The Walking Dead

هرچند سریال واکینگ دد امسال به پایان می‌رسد، اما با وجود چندین اسپین آف‌ از این مجموعه، بعید است کسی جای خالی آن را حس کند. تاکنون ساخت بیش از 3 اسپین آف از این مجموعه که یکی از آنها «از مردگان متحرک بترسید» بوده، تائید شده است.

یکی دیگر از اسپین آف‌ها، سریال جزیره مردگان (Isle of the Dead) خواهد بود که برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. قرار است در این سریال مگی با نقش‌آفرینی لورن کوهن و نیگان با بازی جفری دین مورگان در شهر نیویورک با زامبی‌ها مبارزه کنند.

سریال مردگان متحرک: دنیای باقی (The Walking Dead: World Beyond) و سریال آنتولوژی حکایات مردگان متحرک (Tales of the Walking Dead) از دیگر اسپین آف‌های این مجموعه هستند. به جز این موارد، شبکه‌ی AMC نیز قرار است سریالی با محوریت ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن و میشون با نقش‌آفرینی دانای گوریرا در 6 قسمت بسازد و آن را در سال 2023 پخش کند.

با وجود تمام این‌ها، دیگر جای نگرانی برای طرفداران سریال‌های ژانر آخرالزمانی باقی نمی‌ماند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر