;
coinex

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوساکا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا را تماشا کنید.

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد

پاری سن ژرمن که این روزها در تور پیش فصل در کشور ژاپن به سر می‌برد، برای بازی‌های تدارکی به تیم‌های لیگ برتر این کشور روی آورده است و در دو بازی قبلی خود در این تور به ترتیب با تیم‌های کاوازاکی فرونتله و اوراواردز مسابقه داده است، و با نتایج ۲ بر ۱ و ۳ بر ۰ پیروز این دو دیدار شده است. پاریسی‌ها در اولین دیدار دوستانه پیش فصل نیز، کوویلی دسته دومی را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست دادند.

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد
پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد 1401, پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد, پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا, پخش زنده پاری سن ژرمن, مسی, نیمار, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, پخش زنده تکراتو,

پی اس جی امسال فصل نقل و انتقالاتی خاصی را هم گذراند. جایی که پوچتینوی ناکام اخراج و گالتیه به عنوان سرمربی برگزیده شد و نهایتا با حواشی فراوان، کیلیان امباپه هم قرارداد خود را تمدید کرد و به رئال نرفت.

ساعت بازی رئال مادرید بارسلونا کی است؟

ساعت بازی دو تیم گامبا اوزاکا و پی اس جی نیز 14:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد از beIN Sport EN

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد از Arena Sport

پخش زنده پاری سن ژرمن گامبا اوزاکا 3 مرداد از Spor TV

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر