;
coinex

رکورد جدید کاردانو : 1760 روز بدون قطعی

Cardano یکی از پایدارترین شبکه‌ها در صنعت کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. رکورد جدید کاردانو 1760 روز فعالیت بدون قطعی و بروز مشکل به شمار می‌رود.

شبکه کاردانو بار دیگر شهرت خود را به عنوان یکی از با ثبات‌ترین شبکه‌های ارز دیجیتال ثابت کرد. این شبکه در مقایسه با شبکه‌هایی که هر از گاهی با قطعی مواجه می شوند، دارای نقاط عطف خاصی است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

رکورد جدید کاردانو

طبق داده‌های explorer بلاک چین کاردانو، این شبکه تقریباً پنج سال است که با وجود بارگذاری بسیار شدید بدون مشکل کار می‌کند. تنها یک باگ در شبکه کاردانو در سال 2021 و آن هم زمانی که این شبکه پروژه فناوری قرارداد هوشمند خود را منتشر کرد مشاهده شده است.

شبکه کاردانو در سال‌های اخیر عملکرد بی‌نقص و روانی از خود نشان داده است. تعداد تعهدات GitHub برای این پروژه در ماه ژوئن به 350 عدد رسید. فعالیت‌های این چنینی اغلب به کبود فناوری‌ها و راه‌حل‌های موجود در شبکه مرتبط است. فعالیت در کاردانو برای توسعه‌دهندگانی که راه‌حل‌های غیرمتمرکز خود را از شبکه‌های دیگر به این شبکه می‌آورند، مانند کار در یک میدان خالی است. سرعت پردازش شبکه کاردانو و همچنین کارمزد آن نسبت به سایر شبکه‌ها نیز مناسب‌تر است.

رکورد جدید کاردانو : 1760 روز بدون قطعی

علاوه بر تعداد کم برنامه های موجود در شبکه، کاردانو در مقایسه با شبکه هایی مانند سولانا یا حتی اتریوم، تعداد زیادی به روزرسانی را در مدت زمان نسبتاً کوتاه دریافت می‌کند.

یکی از جدیدترین و مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های کاردانو، هارد فورک واسیل (Vasil) به شمار می‌رود. این به روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به شبکه آورده و فرآیند نصب برنامه‌های غیرمتمرکز را به طور قابل توجهی آسان‌تر کرده است.

با ارتقای اساسی شبکه کاردانو در آینده شاهد افزایش تعداد راه‌حل‌ها و موارد کاربردی جدید در بلاک چین کاردانو خواهیم بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت توکن ADA با 0.66 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته به 0.5 دلار رسیده است.

یبشتر بخوانید:

نظر شما درباره عملکرد و رکورد جدید کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر