;
coinex

رد اتهام رابطه جنسی با همسر هم بنیانگذار گوگل توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک با رد اتهام رابطه جنسی با همسر هم بنیانگذار گوگل مدعی شده که مدت‌ها است با کسی ارتباطی ندارد و همین دیروز با سرگی برین در مهمانی بوده است.

بنابر گزارشی که وال‌استریت ژورنال برای اولین بار منتشر کرد، در یک مقطع زمانی کوتاه مدت ایلان ماسک با نیکول شاناهان، همسر سرگی برین، هم‌بنیانگذار گوگل در رابطه بوده است. ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اما که روزهای پرحاشیه‌ای را از سر می‌گذراند در توییتی در واکنش به این خبر نوشته که این گزارش کاملا بی‌اساس است و از دوستی و نزدیکی صمیمانه خود با سرگی برین خبر داده است.

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ خود

رد اتهام رابطه جنسی با همسر هم بنیانگذار گوگل توسط ایلان ماسک

مدیرعامل تسلا در توییت دیگری نوشت که او مدت‌ها است با کسی رابطه نداشته است و در ادامه افزود:

حمله به شخصیت من امسال به سطح جدیدی رسیده، اما همه این گزارش‌ها توخالی هستند. من ساعت‌های بسیار طولانی کار می‌کنم، بنابراین فرصتی برای این شیطنت‌ها نیست.

ماسک در ادامه با انتقاد از وال استریت ژورنال گفته که این نشریه قرار بوده استاندارد بالایی برای خبرنگاری باشد اما حالا شبیه به یک روزنامه سطحی شده است: «وال استریت ژورنال باید خبرهایی بنویسد که برای خوانندگانش ارزشمند باشند و مبنای حقیقی محکم داشته باشند، نه این که شنیده‌های افراد تصادفی شخص ثالث را نقل کند.»

رد اتهام رابطه جنسی با همسر هم بنیانگذار گوگل توسط ایلان ماسک

البته آنطور که وال استریت ژورنال خبر می‌دهد، سرگی برین و شاناهان بعد از چند هفته از آگاهی برین از ماجرا از هم طلاق گرفته‌اند. منابع این رسانه معتبر می‌گویند که ایلان ماسک چندی پیش در یک مهمانی در مقابل برین زانو زده و از او طلب بخشش کرده است است و هم بنیانگذار گوگل نیز او را بخشیده؛ اما این دو دیگر رابطه دوستانه‌ای ندارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رد اتهام رابطه جنسی با همسر هم بنیانگذار گوگل توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    به خدا اینقدر با اعصابم بازی گردند مغزم هنگ هنگ شده

    پاسخ