;
coinex

ظرفیت رم سری آیفون 14 مشخص شد

شایعات جدید حاکی از این بوده که ظرفیت رم سری آیفون 14 همگی 6 گیگابایت خواهد بود اما نسخه‌های Pro از فناوری رم سریع‌تری استفاده خواهند کرد.

یکی از تأمین‌کنندگان قطعات اپل این خبر را تائید کرده و گفته خانواده آیفون 14 با رم 6 گیگابایتی عرضه خواهند شد. با این حال، با توجه به گزارش Digitimes Asia، سرعت رم در نسخه‌های پرو بیشتر است چرا که این شرکت قصد دارد از دو سرعت رم متفاوت در سری آیفون 14 بهره ببرد.

با توجه به این گزارش، اپل نسخه‌های آیفون 14 مینی و آیفون 14 را به فناوری LPDDR4X و نسخه‌های پرو را به فناوری سریع‌تر LPDDR5 مجهز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گسترش زنجیره تامین اپل با هدف رفع چالش‌های تولید آیفون 14

ظرفیت رم سری آیفون 14

رسانه Digitimes Asia در گزارش خود ذکر کرده شرکت‌های سامسونگ الکترونیکس، SK Hynix و میکرون تکنولوژی قرار است حافظه رم سری آیفون 14 را تامین کنند. البته در میان این سه شرکت، معلوم نیست که تامین کننده اصلی کدام یک از آنهاست.

جالب است بدانید SK Hynix به جز این مورد هم با اپل همکاری داشته و چیپست سری آیفون 13 و رم سری آیفون 12 را برای این برند تامین می‌کند.

ظرفیت رم سری آیفون 14

لازم به ذکر است که سری آیفون 13 با دو رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه می‌شوند که رم 6 گیگابایتی LPDDR4X ساخت کمپانی SK Hynix برای سری پرو و رم 4 گیگابایتی LPDDR4X برای نسخه‌های غیر پرو استفاده می‌شود. بنابراین اگر این شایعات درست باشند، می‌توان گفت نسخه‌های غیر پرو سری آیفون 14 نسبت به نسل‌های پیشین ارزش خرید بیشتری خواهند داشت.

با این حال، هرچند رسانه Digitimes Asia معمولا اطلاعات درستی از گوشی‌ها‌ی آینده منتشر می‌کند، ولی اینها تماما گمانه زنی و شایعه است و نمی‌توان به طور قطع آنها را تائید کرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره سری آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر