;
coinex

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بارسلونا یوونتوس را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بارسلونا یوونتوس امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بارسلونا یوونتوس بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بارسلونا یوونتوس را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بارسلونا یوونتوس را تماشا کنید.

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد

بارسلونا با وجود چالش‌های مدیریتی و ضعف مالی، با فروش حق پخش و تبلیغات حالا توانسته چند ستاره مهم یعنی فرانک کسیه، رابرت لواندوفسکی، رافینیا و آندرس کریستینسن را جذب کند و حتی شایعاتی از جذب سزار آزپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و البته برناردو سیلوا نیز حول آن به گوش می‌رسد. آبی اناری‌ها در چند دیدار دوستانه پیشین خود ۶ بر ۰ اینترمیامی را درهم کوبیده‌اند و در دیداری دیگر رئال مادرید را با تک گل زیبای رافینیا شکست دادند.

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد
پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد 1401, پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد 1401, پخش زنده بارسلونا یوونتوس, مسی, ژاوی, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, بارسلونا,

یوونتوس نیز که سال قبل فصل بدی را سپری کرد، این روزها و بعد از جدایی دیبالا، کیه‌لینی و دی‌لیخت، با جذب دیماریا، برمر و البته پل پوگبا برای فصل پیش رو برنامه‌های زیادی دارد. یووه در تنها دیدار دوستانه اخیر خود، گوادالاخارا را ۲ بر ۰ شکست داده است.

ساعت بازی رئال مادرید بارسلونا کی است؟

ساعت بازی دو تیم یووتوس و بارسلونا نیز 05:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بارسلونا یوونتوس

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد از Juventus Feed

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد از +ESPN

پخش زنده بارسلونا یوونتوس 5 مرداد از Barcelona Live Stream

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر