;
coinex

کلکسیون NFT بیگی اسمالز در 10 دقیقه فروخته شد! راز محبوبیت این مجموعه چیست؟

کریستوفر والاس، ملقب به بیگی اسمالز یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان هیپ هاپ تاریخ جهان است. 3000 اثر کلکسیون NFT بیگی اسمالز در 10 دقیقه به فروش رسید.

روز سه‌شنبه، املاک کریستوفر والاس به همراه مدیران موسیقی، مد و فیلم، کلکسیونی از 3000 توکن غیرمثلی (NFT) را در ده دقیقه به فروش رساندند. این کلکسیون دیجیتال از طریق پلتفرم NFT Oneof عرضه شده و خریداران حق دسترسی به یک موسیقی فری استایل منتشر نشده از خواننده هیپ هاپ معروف آمریکایی، Biggy Smalls را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

انتشار کلکسیون NFT بیگی اسمالز

املاک کریستوفر والاس، کلکسیون توکن‌های غیرمثلی “Sky’s the Limit” را به یاد خواننده معروف هیپ هاپ، بیگی اسمالز، منتشر کرده است. این مجموعه که در پلتفرم NFT Oneof منتشر شده شامل 3000 اثر دیجیتال سه‌بعدی است.

کریستوفر والاس پس از انتشار آلبوم Ready To Die در سال 1994 از طریق شرکت Bad Boy Records، لقب بیگی یا بیگی اسمالز را به این رپر محبوب اعطا کردند. بیگی اسمالز از طرف Billboard و The Source به عنوان بهترین رپر تاریخ جهان انتخاب شده بود. آلبوم Ready To Die بیگی در سال 1994 موفق به دریافت جایزه چهارگانه پلاتین RIAA شد.

کلکسیون NFT بیگی اسمالز در 10 دقیقه فروخته شد! راز محبوبیت این مجموعه چیست؟

کلکسیون NFT بیگی اسمالز، Sky’s the Limit نام دارد. این کلکسیون شامل شخصیت‌های سه‌بعدی کریستوفر والاس است. هر کدام از این آثار تصویری شامل تصاویر کریستوفر در لباس‌ها و استایل‌های مختلف می‌شود.

طبق اعلامیه روز سه‌شنبه مارکت پلیس Oneof، خریداران کلکسیون بیگی اسمالز به معروف‌ترین اجرای فری استایل این خواننده در خیابان بروکلین دسترسی خواهند داشت. کریستوفر در زمان این اجرا تنها 17 سال سن داشته است. به گفته یکی از نمایندگان Oneof، مجموعه Sky’s the Limit رکورد عجیبی را به نام خود ثبت نموده و تنها 10 دقیقه پس از عرضه در پلتفرم به طور کامل به فروش رسیده است.

NFTهای بیگی اسمالز در بازار Oneof قابل استفاده بوده و کاربران می‌توانند NFT مورد نظر خود را خریداری کنند. وین بارو (Waryne Barrow) در گفتگو با مجله خبری Bitcoin News گفت:

موسیقی بیگی اسمالز بخش بسیار مهمی از فرهنگ هیپ هاپ را تشکیل می‌دهد. Elliot Osagie، شریک تجاری ما، ایده ساخت این کلکسیون NFT را با مارکت پلیس Oneof به اشتراک گذاشت. هدف تیم سازنده کلکسیون NFT بیگی اسمالز، نمایش تأثیرگذاری شدید این خواننده در رشد فرهنگ هیپ هاپ و همچنین شاد شدن دل طرفداران وی خواهد بود.

در ساخت این مجموعه از موسیقی‌دانان و افراد مشهور افسانه‌ای نظیر بروس لی، محمد علی کلی و جری گارسیا الهام گرفته شده است. در دسامبر سال گذشته، پلتفرم NFT Makersplace اولین مجموعه NFT مرتبط با هیپ هاپ را با الهام از 2Pac، رپر محبوب تولید کرد. در حین ساخت تمامی مجموعه‌های NFT هنرمندان از خانواده و نزدیکان این اشخاص اجازه رسمی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکورد فروش 10 دقیقه‌ای کلکسیون NFT بیگی اسمالز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر