;
coinex

نسخه جدید وب سایت دوج کوین راه‌اندازی شد

بنیاد Dogecoin با همکاری 20 نفر از داوطلبان متخصص در حوزه‌های کدنویسی، ترجمه، CSS، HTML و طراحی گرافیکی اقدام به رونمایی از نسخه جدید وب سایت دوج کوین نمود.

به گزارش حساب رسمی توییتر دوج کوین، نسخه بروزرسانی شده سایت Dogecoin فعال شده و دیگر در حالت پیش نمایش قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

راه‌اندازی نسخه جدید وب سایت دوج کوین

به گزارش U.Today، بنیاد Dogecoin در اواخر سال گذشته یک گروه متخصص را به منظور بروز رسانی وبسایت قدیمی Dogecoin استخدام کرد و از آن زمان حدود بیست داوطلب با طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها، از جمله مهارت کدنویسی، ترجمه، CSS، HTML و طراحی گرافیکی کار بر روی وبسایت دوج کوین را آغاز کردند.

در ماه ژوئن، نسخه ارتقا یافته سایت دوج کوین در حالت پیش نمایش قرار گرفت. توسعه‌دهندگان در طول زمان اجرای آزمایشی نسخه جدید وب سایت دوج کوین بازخوردهای کاربران را جمع‌آوری کردند.

نسخه جدید وب سایت دوج کوین راه‌اندازی شد

وب سایت جدید دوج کوین دارای برگه‌هایی با عناوین So Home, What is Dogecoin, Much Wallets, Very Community و Dogepedia است. قسمت Dogepedia همانطور که از نامش پیداست، به مسائل آموزشی و جذاب مرتبط با دوج کوین می‌پردازد. نسخه جدید سایت Dogecoin از بیش از 10 زبان مختلف دنیا از جمله انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

این وبسایت دوج کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال همتا به همتا (peer-to-peer) منبع باز (open-source) معرفی می‌کند. در قسمت دوج پدیا سایت Dogecoin نوشته شده است:

پول یک ابزار است و دوج کوین نیز نوعی پول به شمار می‌رود. دوج کوین یکی از معدود ارزهای رمزنگاری شده است که هدف اصلی آن از روز اول، ارائه سیستم پرداخت مدرن به شمار می‌رفت.

در بخش دیگری از Dogepedia به شایعات رایج پیرامون مالکیت 30 درصدی نهنگ دوج کوین پرداخته شد. Dogepedia در این راستا ادعا می‌کند که بسیاری از کیف پول‌های برتر دوج کوین، کیف پول‌های سرد و داغ صرافی‌ها و کارگزاری‌ها هستند. این کیف پول‌ها بازتاب هزاران یا حتی صدها هزار نفر از هولدرهای دوج کوین در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه جدید وب سایت دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر