;
coinex

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام Killers of the Flower Moon در کن 2023 اکران می‌شود

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی که با سرمایه‌گذاری اپل تی وی ساخته شده است، قرار است اولین افتتاحیه خودش را در کن 2023 تجربه کند.

مارتین اسکورسیزی از جمله فیلمسازانی‌ست که فیلم‌هایش کمتر در گیشه موفق می‌شوند؛ اما منتقدان همواره عاشق آثارش هستند. در روزهایی که کمپانی‌های فیلمسازی فقط روی آثار اکشن و ابرقهرمانی سرمایه‌گذاری‌های هنگفت می‌کنند، افرادی همچون اسکورسیزی خیلی جایی در برنامه‌های این کمپانی‌ها ندارند.

از طرفی سرویس‌های استریم برای تثبیت جایگاه خود در میان فیلمسازان و سینماگران، رویه حمایت از این آثار را در پیش گرفته‌اند. دو سال پیش نتفلیکس با سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری مسبب ساخت مرد ایرلندی اسکورسیزی شد؛ اثری که همه کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی دست رد به سینه‌اش زدند. حال در جدیدترین ماجراجویی سرویس‌های استریم، این بار اپل تی وی سرمایه ساخت فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را خواهد داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

چرا فیلم جدید مارتین اسکورسیزی در کن اکران خواهد شد؟

این فیلم که در ابتدا برای اسکار امسال در نظر گرفته بود، با طولانی شدن مراحل تولید و پساتولیدش به نظر می‌رسد، جایی در اسکار امسال نداشته باشد. برخی از منابع دلیل طولانی شدن مراحل پساتولید فیلم Killers of the Flower Moon را وسواس اسکورسیزی در کیفیت اثر می‌دانند.

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

از طرف دیگر، برخی منابع نیز می‌گویند، از ابتدا فیلم Killers of the Flower Moon برای اکران در 2023 در نظر گرفته شده بود؛ اما با توجه به اتفاقات اسکار سال گذشته و درگیری ویل اسمیت و مشت معروفش، کمپانی اپل تی وی تصمیم گرفته است که به جای فیلم جدید ویل اسمیت، فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را برای اسکار امسال در نظر بگیرد؛ اما فیلم Killers of the Flower Moon هنوز تا نهایی شدن خیلی راه دارد.

بنابراین کمپانی اپل تی وی در اقدامی قصد دارد، فیلم Killers of the Flower Moon را در جشنواره‌ای اروپایی برای اولین بار به نمایش بگذارد. هر چند اولین گزینه اپل تی وی جشنواره کن است؛ اما آنها جشنواره ونیز را نیز در نظر دارند تا در صورت نرسیدن فیلم به کن، Killers of the Flower Moon را در ونیز نمایش دهند.

این فیلم که از روی رمانی به همین نام نوشته دیوید گرن ساخته خواهد شد، تغییراتی نسبت به کتاب دارد. یکی از این تغییرات وجود شخصیتی است که دیکاپریو نقشش را بازی می‌کند. فیلمنامه این اثر را نویسنده آثار فارست گامب و زندگی عجیب بنجامین باتن یعنی اریک راث نوشته است.

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

در کنار دیکاپریو رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا ایفای نقش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام Killers of the Flower Moon چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر