;
coinex

افزایش تعداد کیف‌ پول های پالیگان در فصل دوم سال 2022

هزینه‌های پایین‌تر تراکنش شبکه پالیگان نسبت به اتریوم منجر به افزایش تعداد کیف‌ پول های پالیگان در فصل دوم سال 2022 شده است.

رشد گسترده bridge aggregators نشان‌دهنده موج احتمالی مهاجرت کاربران از شبکه اتریوم به پالیگان است. شبکه پالیگان در دوران رکود بازار ارزهای دیجیتال، انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان داده است. بر اساس گزارش سه ماهه دوم سال 2022، پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم شاهد رشد ثابتی در تعداد آدرس‌های شبکه و حجم تراکنش‌ها بوده است. در آن بازه زمانی بازار ارزهای دیجیتال در حال ریزش شدید بود.

افزایش تعداد کیف‌ پول های پالیگان

پالیگان به عنوان یک راه‌حل مقایس‌بندی زنجیره جانبی برای شبکه اتریوم شناخته می‌شود. این شبکه کارمزدهای بسیار پایین‌تری نسبت به شبکه اتریوم دارد. منتقدان اتریوم همواره از هزینه‌های بالای تراکنش این شبکه شکایت دارند. میانیگن هزینه تراکنش پالیگان در گزارش سه ماهه دوم سال 2022 با کاهش 49 درصدی به 0.018 دلار رسید. این موضوع باعث افزایش تعداد کیف‌ پول های پالیگان در این بازه زمانی شد.

افزایش تعداد کیف‌ پول های پالیگان در فصل دوم سال 2022

تعداد کل آدرس‌های منحصربه‌فرد پالیگان در سه ماهه دوم سال با 12 درصد رشد نسبت به سه ماهه اول سال به 5.34 میلیون عدد رسید. حجم تراکنش‌های این شبکه نیز با رشد اندک 4 درصدی به 284 میلیون دلار رسیده است.

تعداد توسعه‌دهندگانی که در اکوسیستم کار می‌کنند معیار کلیدی برای پروتکل‌های بلاک‌چین به شمار می‌رود. برخی از این پروتکل‌ها قصد دارند بلاک‌چین اتریوم را به چالش کشانده و آن را تکمیل کنند. افزایش تعداد کیف پول های پالیگان در سه ماهه دوم 2022 در نوع خود شگفت‌آور بود. بیش از 90 هزار توسعه دهنده پالیگان اولین قرارداد خود را منتشر کردند.

بررسی حوزه‌های DeFi و NFT

رشد پالیگان به خوبی در پروتکل‌های DeFi منعکس شده است. پروژه‌هایی که تمایل دارند کاربران ناراضی اتریوم را به سمت خود بکشانند با رشد قیمتی قابل توجهی مواجه شدند. بسیاری از سرمایه‌گذاران از موج نوظهور مهاجرت کاربران به شبکه پالیگان سود بردند.

به عنوان مثال، Bungee که ERC-20 را به پالیگان متصل می‌کند، به پنجمین پروتکل بزرگ در شبکه تبدیل شد که حجم تراکنش‌های آن تا 972 درصد افزایش یافته است. تعداد کاربران Bungee در سه ماهه دوم 2022 به 92 هزار نفر رسید.

با توجه به گسترش شبکه NFTها، تعداد کل کیف پول‌های مبتنی بر پالیگان در مارکت پلیس OpenSea با 47 درصد افزایش به 1.51 میلیون رسیده است. در این میان NFTهای تازه تولید شده 50 درصد رشد کردند. در میان تمامی بازی‌های بلاک چینی که بر روی بلاک چین توسعه یافته‌اند، بازی Aavegotchi بیشترین رشد را تجربه کرده است.

پالیگان جهت تقویت جاه‌طلبی خود در حوزه Web3، ماشین مجازی اتریوم خود را راه‌اندازی کرد. این ماشین Polygon zkEVM نام دارد. راه‌حل جدید مبتنی بر قراردادهای هوشمند، ابزارهای توسعه‌دهندگان و کیف پول‌های موجود بدون تغییر یا پیاده‌سازی مجدد کدها فعالیت می‌کنند. این راه‌حل‌ها مقیاس‌پذیری را افزایش داده و هزینه‌ها را بدون به خطر انداختن امنیت کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش تعداد کیف‌ پول‌های پالیگان در فصل دوم سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر