;
coinex

تیزر رسمی وان پلاس جزئیات بیشتری از مشخصات نمایشگر وان پلاس 10T را فاش کرد

وان پلاس با انتشار یک تیزر رسمی، مشخصات کلیدی نمایشگر وان پلاس 10T را فاش کرد. این کمپانی خود را برای رونمایی و عرضه پرچمدار جدید خود در 3 ماه اوت (12 مرداد) آماده می‌کند. این گوشی در بازار چین با اسم رسمی OnePlus Ace Pro رونمایی می‌شود.

وان پلاس در آستانه رویداد رونمایی بزرگ خود، برخی از مشخصات وان پلاس ایس پرو را منتشر کرده است. این گوشی به مخزن بخار هشت کاناله، باتری، شارژ سریع 150 وات و رم 16 با حافظه 256 گیگابایتی مجهز می‌شود.

این کمپانی اخیرا اطلاعات تازه‌ای را درباره مشخصات نمایشگر وان پلاس 10T (Ace Pro) به اشتراک گذاشته است.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 10T

تیزر رسمی نشان می‌دهد که این دستگاه به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و تاچ سمپل ریت 720 هرتز مجهز می‌شود. این نمایشگر از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد.

تیزر رسمی وان پلاس جزئیات بیشتری از مشخصات نمایشگر وان پلاس 10T را فاش کرد

تیزر جدید وان پلاس همچنین به حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر وان پلاس 10T هم اشاره می‌کند و از ضخامت 1.48 میلی‌متری آن خبر می‌دهد. در این تیزر، هیچ اشاره‌ای به رزولوشن نمایشگر وان پلاس 10 تی نشده است؛‌ اما براساس اطلاعات فاش شده می‌توان گفت که نمایشگر گوشی از رزولوشن +Full HD پشتیبانی می‌کند و در نسبت تصویر 20:9 ساخته می‌شود.

مشخصات وان پلاس 10 تی

این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار می‌شود که همراه با رم 16 و حافظه 256 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را بر عهده دارد. البته این نسخه برای بازار هند در نظر گرفته شده است. نسخه‌ای که در بازار چین عرضه می‌شود، به رم 16 و حافظه 512 گیگابایتی مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که در پنل پشتی وان پلاس 10 تی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با OIS، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار می‌گیرند. برای عکاسی سلفی هم یک لنز 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات وان پلاسی 10 تی می‌توان به باتری 4800 میلی‌آمپرساعت، فست شارژ 150 وات، اندروید 12 و رابط ColorOS 12.1 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات نمایشگر وان پلاس 10 تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر