;
coinex

رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل با آهنگ «بهت قول میدم» یگانه [+فیلم]

رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل با آهنگ «بهت قول میدم» یگانه در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ویدئویی از همخوانی عایشه گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای و امین حیایی با آهنگی از محسن یگانه به نام «بهت قول میدم» در پشت صحنه ی سریال «ساخت ایران ۳» در ترکیه منتشر شده است.  فیلم منتشر شده از سکانس همخوانی عایشه گل ، امین حیایی و مجید صالی با آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه در سریال ساخت ایران ۳ به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام داشته است.

فیلم رقص جنجالی امین حیایی و عایشه گل

این سریال فصل سوم مجموعه طنز نمایش خانگی «ساخت ایران» به کارگردانی بهمن گودرزی، محصول سال ۱۴۰۰ بود که پخش آن به تازگی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است. امین حیایی و مجید صالحی بازیگران اصلی این سریال بودند. بخش هایی از داستان فصل سوم سریال ساخت ایران در کشور ترکیه می گذشت و عایشه گل جوشکن در این سریال نقش یک پلیس زن به نام «آیلا» را ایفا می کرد که به شخصیت های اصلی سریال، مرتضی و غلام حسن با بازی مجید صالحی و امین حیایی کمک می کرد.

عایشه گل که یک بازیگر و خواننده ی ترکیه ای است، در سال ۲۰۲۰ آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه را به زبان ترکی و با نام «سوز وردیم» (Söz Verdim) بازخوانی کرد. محسن یگانه خود تهیه‌ کننده ی این اثر بود و عایشه‌ گل ترانه ی آن را سروده بود. او در مصاحبه ای گفته: «این آهنگ را وقتی چند سال پیش به فارسی شنیدم به مدت ۱۰ روز صبح و شب بیرون نرفتم و گریه کردم.»

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

عایشه‌گل در ۱۷ ژوئن ۱۹۸۵ در استانبول متولد شد. اصالت خانوادگی او به ارزنجان بر می‌گردد. عایشه‌گل در خانواده‌ای هنری بزرگ شد و از کودکی با موسیقی انس پیدا کرد. پدرش نوازندهٔ سازهای بادی بود. عایشه گل، پس از یک سال کار کردن در بانک، متوجه شد که مناسب این کار نیست و در همان زمان به آهنگسازی پرداخت و در زمینه آواز و پیانو مشغول به تحصیل شد. او در سال ۱۳۹۸، «فیلم سینمایی مطرب» که محصول سینمای ایران است، بازی کرد و در کنار پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی و مهران احمدی به ایفای نقش پرداخت.

همخوانی عایشه گل و امین حیایی با آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه [+فیلم]

همخوانی عایشه گل و امین حیایی با آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه [+فیلم]

همخوانی و رقص عایشه گل و امین حیایی با آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه [+فیلم]

همخوانی عایشه گل و امین حیایی با آهنگ «بهت قول میدم» محسن یگانه [+فیلم]

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    به این باید یه گوشتمالی داد

    پاسخ

    زرد رنگ زشتیه. ولی دروغ چرا؟ الان رقصش کجا بود؟

    پاسخ

    به خدا نمیدونم رقص نداشت که بخاد جنجالی باشه
    یه هم خونی عادی بود چرا انقدر شلوغش کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    بله دیگه
    باپول بیت المال میرن اونجابانامحرم …..
    بعدم تامیشه میگن طرف هنرمندء
    پ اگه بدحجابی خوب نیست فقط برای دخترای ایران زمین منه که هی توسری بخورن
    اگه غیرت داشتیدکه مطمئنن نداریدجلوی پسرای بدحجاب ورقاص رومیگرفتیدکه تاپاشون روازایران بیرون میزارن کلیپای اینجوری ندن
    مردمی که تواین کشوروتواین چارچوب سیاسی گرفتارشدن منزوی وافسرده بشن
    تویکلام تبعیض قائل نشید
    اگه قانون هست براهمه باشه که طرف جرأت نکنه ب اسم هنرمندهرغلتی دلش خواست اونوربکنه اینجاهم بااحترام باش برخوردکنن.اگه هم نیست به اسم خداودینش دخترای این سرزمین روبخاطرشال قرمز یاکفش پاشنه بلندقپونی توی ون نندازید
    مردم ازاین تبعیض نفرت گرفتن

    پاسخ

    مناظر زیبا را از دست مردم به در کنن

    پاسخ