;
coinex

چهره بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد [+عکس]

چهره بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

بهاره رهنما با انتشار یک عکس از چهره بدون آرایش خود در اینستاگرام کاربران اینستاگرام را شوکه کرد. ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد. او سال گذشته از امیرخسرو عباسی جدا شد.

بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران پس از طلاق دوم تغییراتی را در سبک زندگی اش ایجاد کرده که مهمترین آن تغییر در نوع پوشش است.

چهره بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد [+عکس]

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد.

بهاره رهنما تصویری بدون آرایش و فیلترهای اینستاگرامی از خودش منتشر کرده که در آن به خوبی روند طبیعی افزایش سن این بازیگر در چهره اش نمایان است.

این تصویر را در ادامه تماشا کنید:

چهره بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد [+عکس]

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی نیز جدا شده است. ​

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر