;
coinex

بررسی بازی‌های بلاک چینی : کدام بازی‌ها تحت تأثیر زمستان کریپتویی قرار نگرفته‌اند؟

بازار کریپتوکارنسی در چند ماه گذشته شاهد روند ریزشی شدیدی بوده است. علی‌رغم وقوع زمستان کریپتویی اما بازی‌های بلاک چینی عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

به نظر می‌رسد بازی‌های بلاک چینی و پروژه‌های متاورس نسبت به سایر بخش‌های بازار عملکرد بهتری در بازار نزولی داشته‌اند. بازار نزولی پروژه‌های بی‌اساس را از رده خارج کرده و پروژه‌های قانونی را برجسته‌تر از پیش خواهد کرد. نوسانات بازار همچنان سبد سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ را فلج می‌کند اما در این میان یکی از حوزه‌هایی که همچنان سرمایه‌گذاران را خوش‌بین نگه داشته، حوزه بازی‌های بلاک چین و پروژه‌های متاورس است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

بازی‌های بلاک چینی ؛ پیروز بازار خرسی

بر اساس گزارش DappRadar، بازی‌های بلاک چینی از بازار نزولی رمزارزها در امان مانده و حدود 9.51 درصد رشد کرده‌اند. در سه ماهه اول و دوم سال 2022 حدود 2.5 میلیارد دلار بر روی این بازی‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

ژوئن بدترین ماه تاریخ صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. فضای بازی‌های بلاک چینی نیز کمترین میزان سرمایه‌گذاری را در این ماه تجربه کرد و تنها 500 میلیون دلار سرمایه در این ماه وارد بازی‌های بلاک چینی و پروژه‌های متاورسی شد. Skirmantas، مدیر عامل DappRadar، با بررسی آخرین ارقام اظهار کرد:

ما فکر می‌کنیم که بازی‌های بلاک چینی در دو یا سه سال آینده تغییرات کلیدی و گسترده‌ای خواهند داشت. این فضا در این بازه زمانی حداقل 100 میلیون کاربر جدید را وارد حوزه رمزنگاری خواهد کرد. با ترکیب NFTها، DeFi و بازی‌های بلاک چین با یک دیگر، اتفاقی جدید و هیجان‌انگیز خواهید دید.

بررسی بازی‌های بلاک چینی : کدام بازی‌ها تحت تأثیر زمستان کریپتویی قرار نگرفته‌اند؟

طبق گزارش DappRadar، فعالیت کیف پول کاربران (UAW) از سه ماهه اول سال 7 درصد کاهش پیدا کرده است. این آمار نشان می‌دهد که کاربران به تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز بلاک چین ادامه می‌دهند. سرعت این تعامل دقیقاً با سرعت قبل از فروپاشی ترا برابر است. میزان تراکنش‌های NFT مرتبط با بازی از سه ماهه اول سال تاکنون 51 درصد کاهش یافته است. حجم فروش نیز با کاهش 82 درصدی مواجه شده است.

علاوه بر این، تعداد کل تراکنش‌های ارسال شده به قراردادهای هوشمند بخش بازی بسیار بیشتر از سایر دسته‌ها مانند DeFi، قمار، صرافی‌ها و بازار است. در طور این ماه، تراکنش‌های بازی‌های بلاک چینی بالای 24 میلیون در روز باقی ماند.

DappRadar فاش کرد که سولانا موفق به جذب بسیاری از توسعه دهندگان بازی و پروژه‌های NFT شده است. دلیل موفقیت سولانا، معاملات کم هزینه و سرعت پردازش کارآمد شبکه این رمزارز است.

علی‌رغم قطعی‌های متعدد شبکه، فعالیت بلاک چین تا 311 درصد افزایش یافته است. فعالیت بازی WAX نیز از ماه می با 6 درصد رشد مواجه شده است.

از نظر جمعیتی، Decentraland محبوبیت بیشتری در آمریکای شمالی و همچنین کشورهایی مانند اتریش، آلمان، ایسلند، لتونی و لیختن اشتاین دارد. از سوی دیگر، Axie infinity بیشترین طرفدار را در کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی جذب کرده است. سندباکس در چین و بازی فوتبال فانتزی Sorare نیز در کشورهای ایتالیا، فرانسه، سوییس و بسیاری دیگر از کشورهای فوتبال دوست دنیا محبوب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی‌های بلاک چینی چیست؟ آیا این بازی‌ها در آینده محبوبیت بیشتری کسب خواهند کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر