;
coinex

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) ؛ بررسی بازی و ارز دیجیتال Blok

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال حال حاضر است که ما در این مقاله آن را بررسی می‌کنیم. تا انتها با تکراتو همراه باشید.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) به ارز دیجیتال بازی Blok اطلاق می‌شود که اهمیت بسیار زیادی در دنیای ارز دیجیتال دارد. این ارز دیجیتال در عصر حاضر از طرفداران زیادی برخوردار است.

اگر شما به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید تمام اطلاعاتی که در این مقاله ذکر می‌کنیم را مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که با استفاده از این ارز دیجیتال، شما این امکان را دارید تا درآمدهای بسیاری کسب کنید.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

همان‌طور که پیش‌‌ازاین گفتیم، در متاورس بازی‌های سه‌بعدی و واقعیت مجازی (VR) بسیاری وجود دارد که بلاکتوپیا یکی از این بازی‌ها شناخته می‌شود. این بازی طرفداران بسیاری داشته و همچنین بسیاری از افراد برای کسب درآمد از آن استفاده می‌کنند.

زیرا شما این امکان را دارید که با استفاده از آن، ارز دیجیتال Blok را خریدوفروش نمایید. برای این‌که بهتر با این ارز دیجیتال بلاکتوپیا آشنا شوید، بهتر است در ابتدا با خود مفهوم اصلی متاورس آشنا شوید.

این احتمال وجود دارد که با کلمه متاورس پیش‌ازاین نیز آشنا شده باشید. همان‌طور که می‌دانید، مدت کوتاهی است که شرکت فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر داده است.

شاید برای شما جالب باشد که این برنامه، یک شبکه بسیار گسترده بوده که به‌صورت سه‌بعدی عمل می‌کند. در این پلتفرم بازی‌های سه‌بعدی بسیاری وجود دارد که ما در این مقاله، قصد داریم بازی بلاکتوپیا را بررسی کنیم.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید زمین در متاورس

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

متاورس چیست؟

برای این‌که با متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) آشنا شوید، خوب است در ابتدا مفهوم اصلی متاورس را درک کنید. این کلمه که انگلیسی آن Meatverse است، از دو بخش Meta به معنی «فرا» و verse به معنی «جهان» تشکیل شده است.

بدین ترتیب، می‌توان این‌طور گفت که معنی کلی این کلمه، فرا جهان یا ماورا جهانی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که این واژه برای اولین‌بار در رمان نیل استفنسون به نام «تصادف در برف» به‌کاررفته است.

می‌توان متاورس را یک دنیای مجازی در درون یک دنیای حقیقی دانست. شاید بسیاری از افراد گمان کنند که متاورس یک پلتفرم یا برنامه مخصوص است. درحالی‎که متاورس به مجموعه‌ای از پلتفرم‌های دیجیتال اطلاق می‌شود که یک دنیای منحصربه‌فرد را تشکیل می‌دهد.

شما با استفاده از این برنامه‌ها و دنیای سه‌بعدی آن، می‌توانید تا بی‌نهایت هم بروید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در دنیای متاورس، از محدودیت‎‌های زمانی و مکانی خبری نبوده و کاربران کاملاً آزاد خواهند بود.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
متاورس چیست؟

علاوه بر محدودیت‌های زمانی و مکانی، شما در این پلتفرم به قوانین دنیای واقعی نیز پایبند نخواهید بود. یکی از مهم‌ترین مزایایی که متاورس به کاربران خود ارائه می‌دهد، حضور آن‌هاست.

این بدان معنی آست که شما با تماشای اماکن مختلف، می‌توانید احساس واقعی حضور در آنجا را احساس کنید. برای مثال، در برخی پلتفرم‌های متاورس شما این امکان را دارید که به‌صورت گروهی دور یکدیگر جمع شده و یک تجربه طبیعی از گردهمایی با یکدیگر احساس کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

مزایای متاورس

برای بررسی متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) خوب است با مزایای کلی متاورس نیز آشنا شوید. این پلتفرم مزایای بسیاری دارد که افراد زیادی در سراسر دنیا به سمت آن هجوم آورده‌اند.

در ادامه این مقاله، برخی از مهم‌ترین دلایلی که مردم متاورس را به بسیاری راز پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهند، توضیح خواهیم داد. این مزایا تأثیر بسیار زیادی در آینده متاورس دارند که موجب موفقیت روزافزاون آن می‌شوند.

کاهش محدودیت‌های فعلی

همان‌طور که می‌دانید، چندی است که این برنامه را به‌عنوان جایگزین برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک معرفی کرده‌اند و قرار است که تمام اطلاعات و مطالب کاربران توسط متاورس در دنیا منتقل شود.

یکی از مهم‌ترین مزایای این پلتفرم، این است که در آن محدودیت‌هایی که در اینترنت فعلی مشاهده کرده‌ایم را نمی‌بینیم. در این پلتفرم، کاربران این امکان را دارند که تمام محتوا و مطالب دلخواه خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و هیچ محدودیتی برای این مورد وجود نخواهد داشت. ین امر، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن است.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
کاهش محدودیت‌های فعلی

برای این کار، شما این امکان را دارید که یک محتوا که مبتنی بر متاورس باشد را ایجاد کرده و درنهایت آن را به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب، می‌توانید اطلاعات و مطالب خود را از یک برنامه به برنامه یا پلتفرمی دیگر منتقل کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU) 

تداوم و تعامل‌پذیری

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که متاورس به کاربران خود ارائه می‌دهد، ویژگی تداوم و تعامل‌پذیری آن شناخته می‌شود. این قابلیت را متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

انجام هر نوع تغییری در این پلتفرم کاملاً دائمی بوده و اگر تغییری در آن ایجاد کنید، موجب می‌شود برای همه افراد قابل‌مشاهده باشد. بدین ترتیب، تمام کاربران متاورس این امکان را دارند تا تغییری که شما ایجاد کرده‌اید را ببینند.

تداوم هویت

یکی از مهم‌ترین مزایایی که در متاورس مشاهده می‌کنید، تداوم هویت است. این ویژگی به این معنی است که شما می‌توانید در این پلتفرم نسخه واقعی خود را ارائه داده و درواقع، خودتان باشید.

بدین ترتیب، شما نیازی ندارید که در هر پلتفرم، یک برنامه یا نرم‌افزار مخصوص و منحصربه‌فردی داشته باشید. برای مثال، لازم نیست که شما در همه پلتفرم‌های فیس‌بوک، توییتر، ردیت و… یک اکانت جداگانه داشته باشید و با داشتن تنها یک اکانت، می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توان با استفاده از یک پلتفرم به همه این برنامه‌ها دسترسی داشت. برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که شما با داشتن تنها یک آواتار در متاورس، این امکان ا دارید که در تمام نرم‌افزارهای ذکرشده حضور داشته باشید.

کاربردهای متاورس

همان‌طور که تا اینجا مشاهده کردید، متاورس مزایای بسیاری دارد که موجب شده بسیاری از افراد این پلتفرم را به سایر پلتفرم‌ها ترجیح دهند. به‌جز مزایای ذکر شده، این پلتفرم کاربردهای بسیاری نیز دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به این کاربردها دسترسی داشته باشید.

برای مثال، شما در متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) و سایر متاورس‌ها این امکان را دارید که با دوستان و همکاران خود، ملاقات‌های مجازی برگزار کنید. قابلیت ایجاد قرارهای کاری، یکی از مهم‌ترین مزایای این برنامه در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
کاربردهای متاورس

اگر شما تخصص یا مهارت خاصی دارید، می‌توانید در متاورس آن را آموزش داده و در معرض دید عموم قرار دهید. در این پلتفرم، شما می‌توانید از راه‌های متفاوتی به کسب درآمد برسید.

یکی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد در متاورس، از بازی کردن است که بازی بلاکتوپیا یکی از این بازی‌های محبوب به شمار می‌رود. چنین بازی‌هایی که در ازای بازی کردن به کاربران پول پرداخت می‌شود، به نام بازی‌های P2E (Play to Earn) شناخته می‌شوند.

در این پلتفرم، شما می‌توانید خریدهای آنلاین خود را به‌راحتی انجام دهید و حتی به‌صورت مجازی به سفر رفته و گردشگری کنید. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که به کنسرت‌ها و جشن‌های مجازی رفته و ازآنجاکه به‎صورت سه‌بعدی است، شما احساس واقعی آن‌ها را درک می‌کنید.

با استفاده از متاورس، شما می‌توانید مالک برخی املاک و مستغلات مخصوصی باشید. این امر موجب می‌شود از نظر اقتصادی نیز برای شما بسیار مناسب باشد. حتی شما می‌توانید برخی عادات و هنجارهای لازم در زندگی را بیاموزید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

توکن‌های متاورس

شما در برنامه متاورس، می‌توانید توکن‌های متعددی را مشاهده کنید که هر یک از آن‌ها برای بازی مخصوصی ساخته شده است. در ادامه، هر یک از این بازی‌ها و ارز دیجیتال مرتبط با آن را به‌صورت خلاصه بررسی می‌کنیم و یکی از مهم‌ترین ارزها متاورس، یعنی متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) را بیشتر از سایر موارد مورد بحث‌وبررسی قرار خواهیم داد.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
توکن‌های متاورس

دیسنترالند (Decentraland)

یکی از بازی‌های محبوب متاورس، بازی دیسنترالند بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. ارز دیجیتال این بازی، مانا بوده که کاربران می‎‎توانند با استفاده از آن در این پلتفرم زمین خریداری کنند. زمین‌های این بازی کاملاً منحصربه‌فرد بوده و هر شخص می‌تواند برای سرنوشت زمین خود تصمیم بگیرد.

اکسی اینفینیتی (Axy Infinity)

یکی دیگر از بازی‌های متاورس که موردعلاقه اکثر افراد قرار می‌گیرد، به نام بازی اکسی اینفینیتی شناخته می‌شود. در این بازی NFT که ارز دیجیتال آن AXS است، کاربران می‌توانند با پرورش حیوانات و استفاده از آن‌ها در مبارزات، به کسب درآمد برسند.

انجین (ENJ)

کوین انجین یکی از بازی‌های محبوب متاورس شناخته می‌شود که از استاندارد ERC-1155 استفاده کرده و مورد قبول افراد زیادی در سراسر دنیاست. شما می‌توانید توکن‎هایی که در این بازی جمع‌آوری می‌کنید را به کوین انجین که ارز دیجیتال این بازی است، تبدیل نمایید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تا حال حاضر تقریباً 19 میلیون دلار سرمایه توسط کوین انجین جذب شده است.

سندباکس (Sandbox)

بازی دیگری که در پلتفرم متاورس می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید، بازی جذاب سندباکس است. ارز دیجیتال مخصوص به این بازی سند بوده و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین توکن‌های این پلتفرم محسوب می‌شود. این بازی غیرمتمرکز که مبتنی بر اتریوم است، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا زمین‌هایی دیجیتالی مخصوصی را برای خود خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
سندباکس (Sandbox)

بلاکتوپیا (Bloktopia)

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) یکی دیگر از بازی‌های جذاب و منحصربه‌فردی است که در این پلتفرم وجود دارد. گرافیک این بازی بی‌نظیر، هرکسی را به خود جذب می‌کند و به همین دلیل هم افراد زیادی به آن جذب شده‌اند.

بلاکتوپیا مثل یک آسمان‌خراش 21 طبقه‌ای می‌ماند که از هزاران دفترهای مجازی و فروشگاه تشکیل شده است. سازنده این بازی و ارز دیجیتال مخصوص به آن، اظهار کرد که دلیل 21 طبقه بودن آن، محدودیت بیت‌کوین‌هایی است که قابل استخراج هستند. این محدودیت به 21 میلیون عدد می‌رسد.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که بلاکتوپیا چیست و دقیقاً چه مفهومی دارد؟ برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که بلاکتوپیا هم مانند سایر بازی‌های متاورسی، کاملاً ایمن و تعامل‌پذیر بوده که به کاربران تجربه جدیدی از واقعیت مجازی را ارائه می‌دهد.

پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین الروند، به‌تازگی یک قرارداد با ارز دیجیتال بلاکتوپیا امضا کرده است و به یکی از جدیدترین کسب‌وکارهای تبدیل شده است که با استفاده از ارز دیجیتال، می‌توانید به کسب درآمد برسید.

همان‌طور که گفتیم، از زمانی که نام فیس‌بوک به متا تغییر کرد، تقریباً همه شرکت‌ها آن را پذیرفته و قبول کردند که این فناوری کمک بسیاری به مردم می‌کند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و کسب‌وکار خود را ارتقا دهند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تا همین چند سال اخیر هم اگر ادعا می‌کردید که کسب‌وکار شما مبتنی بر بلاک‌چین است، می‌توانستید قدم بزرگی برای پیشرفت بردارید. این در حالی است که در حال حاضر این امر امکان‌پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
بلاکتوپیا (Bloktopia)

برای بررسی بیشتر متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) خوب است بدانید که دلیل موفق نشدن سیستم‌های مبتنی بر بلاک‌چین در عصر حاضر، تعداد زیاد این نوع کسب‌وکارهاست.

به بیانی دیگر، سیستم مبتنی بر بلاک‌چین برای بسیاری از صنایع و پلتفرم‌ها به امر رایجی در بین کسب‌وکارها تبدیل شده است. ازاین‎‌رو، آن‌ها باید به دنبال راه‌های جدیدتری برای جلب اعتماد مشتری و نوآوری بیشتر داشته باشند. این امر موجب برنده شدن آن‌ها در میان سایر کسب‌وکارهای مشابه خواهد شد.

طبق موارد ذکرشده، شرکت‌ها و کسب‌وکارها باید به دنبال برخی راه‌های جدیدی باشند تا بتوانند راحت‌تر ایده‌های خود برای شکوفایی و رشد کسب‌وکار خود را اتخاذ نمایند. در ادامه، به بررسی بیشتر آموزش بازی بلاکتوپیا خواهیم پرداخت و این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت استکس (STX) 

 پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC)

آخرین هایپ در ارزهای دیجیتال متاورسی

ازآنجاکه اخیراً موضوع شیوع ویروس کرونا همه‌گیر شده است، متاورس در تلاش است تا به یک راه ارتباطی جدیدی برای خود پیدا کند. همان‌طور که می‌دانید، در این دنیای دیجیتال کاربران این امکان را دارند تا بدون این‌که ارتباط نزدیکی باهم داشته باشند، به نحو چشمگیری با یکدیگر در ارتباط بوده و باهم خریدوفروش و معامله کنند.

متاورس به کاربران کمک می‌کند تا کارهایی را انجام دهند که در دنیای مادی قادر به انجام آن‌ها نیستند. برای بسیاری از افراد، این موضوع ترسناک بوده، اما کاملاً اجتناب‌ناپذیر است.

یک شرکت تحقیقاتی بین‌المللی به نام Strategy Analytics (تحلیل استراتژی)، پیش‌بینی کرد که احتمال دارد ارزش ارزهای جهانی متاورس در سال 2025 به 280 میلیارد دلار هم برسد. این ارزش برای متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) در نظر گرفته می‌شود که در بازار جهانی متاورس در نظر گرفته شد و مقدار بسیار خوبی است.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

همان‌طور که گفتیم، شما در متاورس با بیشترین تکنولوژی‌ها روبرو خواهید بود که در آن واقعیت مجازی (VR) و همچنین افزوده مجازی (AR) را باهم ترکیب می‌کند.

شما در این پلتفرم منحصربه‌فرد، ترکیبی از انواع بازی‌ها، سرگرمی‌ها، کسب‌وکار، تحصیل و تجارت را مشاهده می‌کنید که موجب می‌شوند افراد بتوانند به‌راحتی با یکدیگر در تعامل باشند. این ارتباط، بخش مهمی از تجربه آن‌ها در بازی و کسب‌وکار را تشکیل می‌دهد. در ادامه، برخی اطلاعات مهم درباره ارز دیجیتال بلاکتوپیا را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

همکاری الروند با بلاکتوپیا

شاید برای شما جال باشد که بدانید بعد از این‌که الروند همکاری خود با بلاکتوپیا را رسمی کرد، منجر به صعود آن به درجه اول بسیاری از ارزهای دیجیتال شد. این امر یک موفقیت بزرگ برای آن محسوب می‌شد. درد الروند، تمام ویژگی‌های لازم برای داشتن یک سیستم ارز دیجیتال حرفه‌ای را مشاهده خواهید کرد.

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
همکاری الروند با بلاکتوپیا

دنیل سرب در یک مصاحبه اعلام کرد که شرکت الروند در حال انجام بررسی‌های بیشتر و فنی‌تر برای بلاکتوپیا هستند. این بررسی‌ها به نحوی انجام می‌گیرد که دسترسی کاربران به توکن Blok افزایش یابد و راحت‌تر بتوانند با این ارز دیجیتال به خریدوفروش بپردازند. این امر موجب می‌شود که خرید متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) در بازارهای NFT و مبتنی بر بلاک‌چین راحت‌تر باشد.

بلاکتوپیا چیست ؟

اگر بخواهید بدانید بلاکتوپیا چیست و چه نوع بازی است، به بخش درستی مراجعه کرده‌اید. همان‌طور که گفتیم، بلاکتوپیا یک بازی مجازی بوده که به شکل یک ساختمان 21 طبقه نمایش داده می‌شود.

این 21 طبقه به دلیل وجود 21 میلیون عدد بیت‌کوین موجود تشکیل شده است. این متاورس که به‌صورت واقعیت مجازی کار می‌کند، برای سرگرمی و کسب درآمد به یکی از مهم‌ترین منابع تبدیل شده است.

بری آموزش بازی بلاکتوپیا خوب است بدانید که این بازی، کاملاً پیشرفته بوده و مبتنی بر NFT عمل می‌کند. کاربران در این بازی این امکان را دارند تا املاک و مستغلات دیگری داشته و آن‌ها را توسعه دهند. همان‌طور که می‌دانید، این املاک به‌صورت مجازی بوده و کاربران می‌توانند به روش‌های متفاوتی برای آن‌ها مشتری پیدا کرده و آن‌ها را به فروش برسانند.

نکته مهم دیگری که در آموزش بازی بلاکتوپیا باید بدانید، این است که در این بازی ارز دیجیتال، فناوری مبتنی بر بلاک‌چین، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، همه‌وهمه با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

این ترکیب، به این دلیل انجام می‌گیرد که یک سیستم غیرمتمرکز برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، بازیکنان و به بیانی دیگر، توسعه‌دهندگان ایجاد شود. لازم به ذکر است که متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) مانند یک فروشگاه بزرگ عمل می‌کند که در آن انواع کسب‌وکارها وجود دارد و محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
بلاکتوپیا چیست؟

برای تحلیل ارز دیجیتال Blok خوب است بدانید کسانی که این ارز دیجیتال را دارند، می‌توانند از امنیت آن کاملاً اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، آن‌ها این امکان را دارند که به تمام محتوا و مطالب خود به‌صورت یک‌جا دسترسی داشته باشند.

نکته مهم در آموزش بازی بلاکتوپیا این است که کاربران می‌توانند در این بازی، به یادگیری، درآمدزایی، بازی و همچنین خلق کردن بپردازند. شاید بخواهید بدانید که میزان رشد بلاکتوپیا چیست و تا چه اندازه مورد قبول واقع شده است؟

آموزش بازی بلاکتوپیا به‌صورت سه‌بعدی بوده و یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی شناخته می‌شود. کسانی که ارز دیجیتال بلاکتوپیا را دارند، می‌توانند فروشگاه‌ها یا املاک ساختمانی این بازی را خریداری و اداره نمایند.

ستون‌های اصلی متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، یادگیری، درآمدزایی، بازی و خلق کردن از مهم‌ترین ستون‌ها و عناصر در خرید زمین در بلاکتوپیا است که اهمیت بسیار زیادی دارند. در ادامه، به‌اختصار این موضوعات و عناصر را بررسی خواهیم کرد تا آموزش بازی بلاکتوپیا را بهتر درک کنید.

  • یادگیری: کاربران در بلاکتوپیا این امکان را دارند تا اطلاعات کاملی درباره تحلیل ارز دیجیتال Blok و بررسی آن کسب کنند.
  • درآمدزایی: شما می‌توانید با خرید زمین در بلاکتوپیا و توسعه آن، به درآمدهای بالایی دست یابید. علاوه بر خرید زمین در بلاکتوپیا شما این امکان را دارید که در این بازی سهام داشته یا به تبلیغات بپردازید.
  • بازی: متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) به کاربران این امکان را می‌دهد تا در عین آسودگی و آرامش خاطر، با دوستان خود بازی کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند.
  • خلق کردن: با استفاده از این پلتفرم، کاربران می‌توانند به کمک خلاقیت خود تعداد زیادی آثار هنری خلق کرده و از آن‌ها برای دریافت جایزه استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)
ستون‌های اصلی متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

سخن نهایی

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia) یکی از مهم‌ترین بازی‌های دیجیتال است که به‌صورت واقعیت مجازی صورت می‌گیرد. همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، ارز دیجیتال این بازی نیز Blok بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

ما در این مقاله، به بررسی و تحلیل ارز دیجیتال Blok و متاورس پرداختیم. با استفاده از اطلاعات مذکور، می‌توانید پیشرفت خود در زمینه ارز دیجیتال بلاکتوپیا را تضمین کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: coinmarketcap.com

نظر شما در خصوص متاورس بلاکتوپیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    اول تشکر میکنم از زحمات شما
    راهنمایی ها خیلی برای اونایی که تازه میخان وارد متاورس بشن مناسب نیست
    مثلا چقد سرمایه میخاد
    گام های اولیه که یه ایرانی بتونه وارد محیط بازی بشه رو توضیح نمیدین
    راهنمای شما بیشتر به درد افراد حرفه ای در گیم میخوره و فکر نمیکنم اونا هم به راهنمایی نیاز داشته باشن

    پاسخ