;
coinex

تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners منتشر شد

تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners منتشر شده است. اگر به این انیمه پرطرفدار علاقمند هستید در ادامه می‌توانید نمای کلی از این انیمه را تماشا کنید و از جزئیات بسیاری مطلع شوید.

طبق اخبار به دست رسیده نتفلیکس تریلر جدید انیمه سریالی Cyberpunk Edgerunners را منتشر کرده است. گویا این مجموعه بر اساس بازی سایبر پانک 2077 در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners

انیمه Cyberpunk: Edgerunners توسط استودیو Trigger ساخته می‌شود که سابقه تولید آثاری چون Kill La Kill ،Promare و Little Witch Academia را دارد. همچنین بد نیست بدانید آکیرا یامائوکا، آهنگساز مشهور بازی‌های سایلنت هیل، ساخت موسیقی انیمه سایبرپانک را برعهده دارد.

تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners

این مجموعه داستان یک نوجوان خیابانی را روایت می‌کند که می‌خواهد در نایت سیتی زنده بماند. در راستای همین هدف، او به یک Edgerunner تبدیل می‌شود.

سی‌دی پراجکت رد قبلا تایید کرده فضای نایت سیتی از بازی سایبرپانک کاملا در این انیمه مشهود خواهد بود اما قرار نیست شاهد هیچ‌گونه ارتباطی میان داستان V و جانی سیلورهند با شخصیت Cyberpunk: Edgerunners باشیم.

این انیمه قرار است در 10 قسمت تولید و در سپتامبر امسال یعنی شهریور ماه یا مهر ماه از شبکه نتفلیکس پخش شود.  ماساهیکو اتسوکا،‌ کارگردان قسمت The Elder انیمه Star Wars: Visions به‌همراه یوشیکی اوسا، تهیه‌کننده انیمه Star Wars: Visions وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت انیمه Cyberpunk: Edgerunners را بر عهده دارند. در ادامه،‌ تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners را مشاهده می‌کنید.

تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انیمه Cyberpunk Edgerunners چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر