;
coinex

فیلم لورفته رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات در مهمانی خصوصی [+فیلم]

فیلم لورفته رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات در مهمانی خصوصی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از رقص سردار آزمون و لیلا بلوکات در یک مهمانی خصوصی در اینستاگرام جنجال به پا کرد. مهاجم ترکمن تیم ملی فوتبال ایران، عاشق اسب‌سواری است و اسب‌های گران‌قیمتی در ایران و حتی کشور استرالیا دارد که قیمت برخی از آنها به ۳۰۰ هزار دلار می‌رسد.

در این ویدیو که با نیت خیرخواهانه مراسم تولدی برای افراد کم توان گرفته شده است، سردار آزمون در حضور لیلا بلوکات دست در دست این افراد می رقصد.

فیلم لورفته رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات در مهمانی خصوصی [+فیلم]

آزمون که رشته اسب‌سورای را در کنار فوتبال به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند، بیمه را هم برای حرفه خود جدی گرفته و اسب‌های خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

سردار آزمون در دنیال فوتبال به فکر حضوری پرقدرت در فصل جدید بوندس لیگا و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ است. سردار آزمون در گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه کارهای ازدواجش تا خواستگاری پیش رفته گفت بعد از رقابت های جام جهانی ازدواج می کند.

ویدیوی رقص سردار آزمون را در ادامه تماشا کنید:

بازیکن تیم بایر لورکوزن که روحیه شوخی دارد و هیچ‌گاه صحبت های جدی و طنزش را نمی توان از یکدیگر تشخیص داد، در مصاحبه ای با محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در مورد تاریخ ازدواج و شرط عجیب خانواده عروس صحبت کرد.

سردار آزمون به استقلال پیوست [+عکس]

سردار آزمون روز یکشنبه 11 دی در گنبد کاووس ایران متولد شد. آزمون سنی مذهب و ترکمن اصیل است. او فوتبال را طی سفری خانوادگی به ترکمنستان در سن 9 سالگی شروع کرد و وقتی 17 سال داشت در روبین کازان روسیه لژیونر شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر