;
coinex

تاریخ انتشار فیلم Joker 2 مشخص شد

همانطور که می‌دانید جوکر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سالیان اخیر بوده است که قسمت دوم آن در حال ساخت است. حال تاریخ انتشار فیلم Joker 2 مشخص شده است.

یکی از بهترین فیلم های دی سی فیلم جوکر است. این فیلم روانشناختی و مهیج، با بازی فوق‌العاده واکین فینیکس، موفق به کسب یازده نامزدی اسکار شد و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز برای فینیکس به همراه آورد. حال گویا قرار است قسمت دوم این فیلم محبوب در پاییز 2024 به اکران شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

تاریخ انتشار فیلم Joker 2

این فیلم روانشناختی برای اولین بار در سال 2019 به اکران در آمد و توانست طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. داستان این فیلم روایتگر زندگی کمدین شکست‌خورده‌ای به نام  آرتور فلک بوده که در شهر گاتهام سیتی زندگی می‌کند.

حالا طبق جدیدترین اخبار به دست رسیده گویا قرار است دنباله فیلم جوکر در پاییز سال 2024 اکران شود. برادران وارنر اعلام کرده‌اند Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ 4 اکتبر 2024 یعنی 13 مهر ماه 1403 برنامه‌ریزی شده است.

گویا قرار است این فیلم به نویسندگی  اسکات سیلور و کارگردانی تاد فیلیپس ساخته شود. همچنین واکین فینیکس بار دیگر برای بازی در نقش جوکر در فیلم Joker: Folie à Deux باز خواهد گشت. لازم به ذکر است که لیدی گاگا، بازیگر و خواننده محبوب آمریکایی در حال انجام مذاکرات اولیه با برادران وارنر برای حضور در فیلم Joker 2 است و او احتمالا نقش هارلی کویین را در این فیلم بازی خواهد کرد.

در حال حاضر جزئیات بسیاری در رابطه با این فیلم محبوب نداریم، اما TheWrap می‌گوید بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد. همچنین از اسم فیلم (Folie à Deux) می‌توان حدس زد که داستان فیلم در رابطه با یک اختلال روانی بوده که بین چند نفر که از لحاظ عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند، مشترک است.

 تاریخ انتشار فیلم Joker 2
تاریخ انتشار فیلم جوکر 2 (Joker 2)

باتوجه‌به این که جوکر به داشتن روابط وابسته روانی به شخصیت‌هایی مثل بتمن و هارلی کویین معروف است، این عنوان می‌تواند برای دنباله فیلم جوکر مناسب باشد.

همانطور که می‌دانید در چند روز گذشته WB Discovery فیلم Batgirl را که پروسه فیلم‌برداری آن به پایان رسیده بود و ساخت آن 90 میلیون دلار هزینه داشت، بایگانی کرد و اعلام کرد پروسه ساخت و توسعه آن متوقف شده است.

طبق گزارش‌های به دست رسیده افشاگران می‌گویند، فیلم برای جبران هزینه‌ها لغو شده است و همچنین ادعا می‌کنند که برادران وارنر به دنبال اصلاح فیلم‌های اقتباسی هستند، از این رو به دنبال فیلم‌های مانند جوکر رفته‌اند.

با توجه به این که اولین فیلم جوکر به پردرآمدترین فیلم با رده‌بندی سنی R تبدیل شد و نامزد 11 جایزه اسکار شد، احتمالاً هیچ خطری وجود نداشت که فیلم بعدی جوکر تحت مدیریت جدید از بین برود.

در کنار دنباله جوکر، چندین پروژه دیگر از DC از جمله Shazam، Black Adam، Aquaman 2 و The Flash همچنان در دست ساخت هستند. همچنین دنیای بتمن و اسپین‌آف‌های جداگانه مت ریوز نیز در حال توسعه قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار فیلم Joker 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر