;
coinex

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر یونایتد برایتون را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر یونایتد برایتون امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر یونایتد برایتون به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر یونایتد برایتون را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه منچستر یونایتد برایتون را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد

منچستریونایتد بعد از یک خانه‌تکانی بزرگ در فصل نقل و انتقالات و خروج ستارگان کهنه‌کاری چون ماتا، ماتیچ، کاوانی، لینگارد و غیره، و البته جذب چند بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالاتی، این روزها بیشتر برای جذب فرانکی دی‌یونگ تلاش می‌کند.

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد
پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد 1401, پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد, پخش زنده منچستر یونایتد برایتون, پخش زنده منچستر یونایتد, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های لیگ انگلیس, رونالدو, اریک تن هاخ,

آن‌ها در تور پیش فصل و در دیدارهای دوستانه شروعی امیدوارکننده داشتند و لیورپول رقیب دیرینه را با ۴ گل درهم کوبیدند. سپس هم ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس را با اقتدار شکست دادند. اما نوار موفقیت‌های تن هاخ با تیم جدیدش در بازی مقابل استون ویلا و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ساعت بازی منچستر یونایتد برایتون کی است؟

ساعت بازی دو تیم برایتون و منچستر یونایتد نیز 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد از شبکه ورزش

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد از beIN Sport EN

پخش زنده منچستر یونایتد برایتون 16 مرداد از beIN Arabic

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر