;
coinex

مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین از زبان ثروتمندترین مرد جهان!

ایلان ماسک در مصاحبه اخیر خود با پادکست Full Send به مباحثی نظیر مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین پرداخت. به عقیده ماسک دوج عملکرد بهتری نسبت به BTC دارد.

دوج کوین در ابتدا به عنوان یک میم کوین وارد بازار شد، اما در حال حاضر این رمزارز بلاک چین مورد علاقه ایلان ماسک به شمار می‌رود. ایلان ماسک اخیراً دو مورد از مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین را بیان نموده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، یکی از حامیان معروف دوج کوین به شمار می‌رود. او در مصاحبه اخیر خود در پادکست Full Send بیان کرد که بلاک چین دوج کوین ظرفیت تراکنش بسیار بیشتری نسبت به بیت کوین دارد.

ایلان ماسک مدعی شد که دوج کوین در حال حاضر به عنوان روش پرداختی در شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس، و شرکت‌های بزرگ دیگر مانند The Boring Company که خدمات حمل و نقل مترو را در لاس وگاس ارائه می‌دهد، مورد استفاده قرار گرفته است.

ایلان ماسک توضیح داد که تراکنش‌های دوج کوین در 60 ثانیه انجام می‌شود، در حالی که تراکنش‌های بیت کوین تقریباً 10 دقیقه به طول خواهد انجامید. دوج کوین همچنین جامعه‌ هواداری آرام‌تری نسبت به بیت کوین دارد.

مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین از زبان ثروتمندترین مرد جهان!

ایلان ماسک با صراحت از دوج کوین حمایت کرد. به عقیده ماسک یک حس شوخ طبعی در دوج کوین وجود دارد و این میم کوین خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد. دوج در ابتدا به عنوان یک شوخی وارد بازار شد اما توانایی کل عملیات تراکنش در دوج کوین بسیار بالاتر از بیت کوین است.

ایلان ماسک در ادامه تأکید نمود که عامل تورمی دوج کوین که اجازه می‌دهد سالانه 5 میلیارد دوج ایجاد شود، ممکن است در درازمدت این میم کوین را به گزینه بهتری برای مبادلات تبدیل کند. در حال حاضر فاصله زیادی میان عرضه بیت کوین و دوج کوین وجود دارد. حداکثر عرضه بیت کوین 21 میلیون توکن BTC است.

یکی از معایب کاهش تورم، تشویق احتکار به شمار می‌رود. همانطور که ارزش واقعی ارز در طول زمان افزایش میابد، این موضوع باعث تأثیرگذاری بلندمدت بر اقتصاد بیت کوین خواهد شد. مطالعات انجام شده در سال 2013 توسط دانشگاه سن دیگو و دانشگاه جورج میسون نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد از کل بیت کوین استخراج شده از سال 2018 تا به حال جابجا نشده است.

موضوع کلاه‌برداری‌های رمزارزی یکی دیگر از موضوعاتی بود که ایلان ماسک در صحبت‌های خود به آن پرداخت. میزان کلاهبرداری‌ها در بازار کریپتوکارنسی در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. او هشدار داد که حساب توییتر او به دلیل تعامل بالایی که با فالوورهای خود دارد، هدف کلاهبرداران زیادی قرار گرفته است.

تأثیرگذاری ایلان ماسک بر جامعه رمزنگاری در گذشته از نظر علمی ثابت شده است. مطالعه انجام شده توسط دکتر لنارت آنته (Dr. Lennart Ante) برای Blockchain Research Lab نشان می‌دهد که “اثر ماسک” واقعی است. هر بار که ایلان ماسک در مورد دوج کوین توییت می‌کند، قیمت این ارز بلافاصله افزایش میابد.

اعلام خبر خرید بیت کوین توسط تسلا و توقف پذیرش آن به عنوان یک وسیله پرداخت، آغاز جدیدترین روند صعودی و نزولی قوی برای بیت کوین بود. ایلان ماسک همچنین تصریح کرد که هیچ ارتباطی با دیگر میم کوین‌ها مانند “Elon” و دیگر رمزارزهایی که به نام او مرتبط است ندارد. اخیراً رمزارزهایی نظیر Dogelon وارد بازار کریپتوکارنسی‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مزایای دوج کوین نسبت به بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر