;
coinex

رنگ بندی و طراحی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در تصاویری زنده فاش شد

اخیرا تصاویری زنده و واقعی منتشر شده که رنگ بندی و طراحی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را به نمایش می‌گذارد. چین‌خوردگی کم‌عمق نمایشگر در این تصاویر به‌خوبی قابل مشاهده است.

رویداد بزرگ آنپکد سامسونگ تا چند روز دیگر برگزار می‌شود و قرار است از نسل جدید گوشی‌های تاشو و گلکسی واچ رونمایی شود. با نزدیک شدن به این رویداد، هر روز جزئیات بیشتری از این دستگاه‌ها فاش می‌شود.

اخیرا وب‌سایت آمازون، تقریبا تمام مشخصات گوشی‌های تاشوی سامسونگ را فاش کرد. علاوه‌براین، تصاویری زنده نیز منتشر شده که رنگ بندی گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 را به همراه چین‌خوردگی نمایشگر آنها نشان می‌دهد.

رنگ بندی و نمایشگر گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

حساب کاربری Noh-tech در توییتر، تصاویری زنده از گوشی‌های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 را منتشر کرده است. در این تصاویر، گلکسی زد فولد 4 را در رنگ‌بندی آبی خاکستری و گلکسی زد فلیپ 4 را در رنگ آبی مشاهده می‌کنید.

با نگاه کردن به تصاویر گلکسی زد فلیپ 4 متوجه می‌شویم که قطعات فلزی اطراف لولا کمی باریک‌تر از نسل قبلی طراحی شده‌اند. لبه‌های این گوشی نیز در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 3 کمی تخت و صاف‌تر هستند. با این‌حال، این دو گوشی در مجموع طراحی مشابهی دارند.

اما درباره گلکسی زد فولد 4 باید گفت که این تصاویر، جزئیات جذاب‌تری را فاش کرده‌اند. قسمت لولا در اطراف نمایشگر بسیار کوچک‌تر از نسل قبلی طراحی شده است.

گزارش‌های قبلی مدعی بودند که گلکسی Z Fold 4 کمی عریض‌تر از گلکسی Z Fold 3 خواهد بود که با انتشار این تصاویر زنده، متوجه شدیم که این خبر درست بوده است؛ هرچند که برای تایید نهایی باید این دو گوشی را از نزدیک مقایسه کرد.

در نمای جلویی گلکسی زد فولد 4 دوربین سلفی را مشاهده می‌کنیم؛ اما با توجه به اینکه نمایشگر گوشی خاموش است، نمی‌توان جزئیات آن را به‌خوبی با گلکسی زد فولد 3 مقایسه کرد.

چیزی که در این‌ تصاویر جلب توجه می‌کند، چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 است. همان‌طور که پیش از این شایع شده بود،‌ تاخوردگی نمایشگر در هر دو گوشی، کم‌عمق‌تر است و کمتر به چشم‌ می‌آید. شاید این دستگاه‌ها هنوز استفاده نشده‌اند و به همین دلیل، تاخوردگی آنها نامحسوس است؛ اما در نظر داشته باشید که بر اساس شایعات، سامسونگ قصد داشته در گوشی‌های تاشوی نسل جدید خود، تاخوردگی را کاهش دهد.

ساسونگ رویداد آنپکد را در 10 اوت (19 مرداد) برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگر و رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر