;
coinex

ایربادهای جدید ال جی T90 و ال جی TF8 رونمایی شدند

کمپانی این روزها کم سروصدای ال جی، امروز و لحظاتی پیش در سکوت خبری از ایربادهای جدید ال جی T90 و ال جی TF8 با مشخصات فنی قابل توجهی رونمایی کرد.

امروز ال جی جدیدترین هدفون‌ بی‌سیم سری Tone Free خود را رونمایی کرد. این هدفون پرچمدار در کنار یک ایرباد ورزشی باکیفیت معرفی شده است و تقریبا همه نیازهای یک کاربر در ارتباط با یک ایرپاد را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

مشخصات فنی ایربادهای جدید ال جی T90 و ال جی TF8

ایربادهای جدید ال جی T90 و ال جی TF8 رونمایی شدند

کار را با ایرباد T90 آغاز کنیم. این ایرباد از یک اکولایزر داخلی برخوردار است و از فناور یدالبی با رهگیری سر پشتیبانی می‌کند. دقیقا به مانند گلکسی بادز پرو سامسونگ، این مدل از ایرباد ال جی نیز به فناوری صدای دالبی 360 درجه‌ای مجهز شده است. تی 90 ال جی نیز صدا را با چرخش سر کاربر کالیبره می‌کند تا به نحوه جلوه دهد که گویا صدا دقیقا از اطراف به گوش می‌رسد. الجی مدعی است که ایرباد تی 90 اولین ایرباد این شرکت است که به قابلیت مجازی‌سازی صدا مجهز شده است تا بتواند بعد فضایی را به سبک خود در اختیار کاربران قرار دهد.

مدل دیگر با نام ایرباد TF8 نیز اولین ایرباد بی‌سیم متمرکز روی تناسب اندام ال جی است. این ایرباد به نحوی طراحی شده که به خوبی داخل گوش جا بگیرد و در زمان ورزش و حرکات شدید از گوش خارج نشود. این مدل بدون فعالسازی قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی، تا 10 ساعت طول عمر دارد. مدل تی 90 هم در صورت غیر فعال بودن این قابلیت، عمر باتری 9 ساعته دارد.

ایربادهای جدید ال جی T90 و ال جی TF8 رونمایی شدند

هر دو مدل دارای یک کیس شارژ هستند که 99.9 باکتری‌های گوش رو بدنه گوشی‌ها را با استفاده از اشعه UV از بین می‌برد. از سوی دیگر کیس شارژ مدل تی ۹۰ به عنوان یک فرستنده بلوتوثی نیز عمل می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن اتصال بلوتوثی را به دستگاه‌هایی که فاقد پشتیبانی از بلوتوث هستند، اضافه کنید.

اگر هم پوست حساسی دارید و به اکثر هدفون‌های بی‌سیم آلرژی پیدا می‌کنید، خبر خوب اینکه ایرباد T90 ال جی از ژل گوش ضد حساسیت برخوردار است. این ایربادهای جدید الجی احتمالا تا پاییز امسال وارد بازار می‌شوند اما هنوز الجی اطلاعاتی از قیمت آن‌ها اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایربادهای جدید ال جی T90 و ال جی TF8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر