;
coinex

رشد 20 درصدی قیمت BabyDoge : آیا بیبی دوج در بایننس فهرست خواهد شد؟

هولدرهای بیبی دوج انتظار فهرست شدن این رمزارز را در صرافی بایننس دارند و انتشار اطلاعیه مهم در توییتر این پروژه منجر به رشد 20 درصدی قیمت BabyDoge شد.

رمزارز BabyDoge از زمان باز شدن بازار 20 درصد رشد کرده است و دلیل این رشد قابل توجه به احتمال زیاد انتشار اطلاعیه مهم در توییتر این پروژه به شمار می‌رود. بسیاری از صاحبان BabyDoge در حال حاضر به فهرست شدن این رمزارز در صرافی بایننس امیدوارند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

علت رشد 20 درصدی قیمت BabyDoge

رشد 20 درصدی قیمت BabyDoge : آیا بیبی دوج در بایننس فهرست خواهد شد؟

آیا بیبی دوج در صرافی بایننس فهرست خواهد شد؟ BabyDoge مبتنی بر شبکه اتریوم است و عملیات توکن سوزی چند کوادریلیونی BabyDoge در این شبکه رخ داد. شبکه اصلی بیبی دوج Binance BNB Chain است. رسانه‌ها و اخبار بارها به نام بیبی دوج به دلیل شهرت بالایی که این پروژه دارد اشاره کرده‌اند.

رسانه‌‌ها گاهی از عملیات توکن‌سوزی یک کوادریلیونی BabyDoge خبر داده و گاهی دیگر نیز این سکه را در لیست فعال‌ترین پروژه‌های مورد بحث در شبکه‌‌های اجتماعی قرار می‌‌دهند. در حال حاضر هیچ رسانه‌ای به ارتباط میان بیبی دوج و بایننس نپرداخته است.

چانگ پنگ ژائو، رئیس صرافی بایننس در گذشته پارامترهای اصلی لیست شدن یک ارز دیجیتال در این صرافی را عنوان کرده بود. بایننس به توکن‌هایی اهمیت می‌دهد که تعداد زیادی از افراد مشغول معامله آن باشند. با توجه به تعداد هولدرهای بیبی دوج (1.6 میلیون کاربر) و همچنین افزایش فعالیت رسانه‌های وابسته به بایننس در راستای BabyDoge، انتشار اعلامیه فهرست شدن بیبی دوج در بایننس به موضوع پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد 20 درصدی قیمت BabyDoge چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر