;
coinex

همکاری Reddit با FTX : امکان خرید مستقیم اتریوم در پلتفرم ردیت!

Reddit، وب‌سایت اجتماعی محبوب آمریکایی فعالیت خود در حوزه بلاک چین را افزایش خواهد داد. همکاری Reddit با FTX امکان خرید مستقیم اتریوم را میسر ساخته است.

ردیت (Reddit) در سال‌های اخیر از سیستم پرداخت بیت کوین فاصله گرفته است. این فروم آنلاین از طریق همکاری با FTX یک قدم دیگر به پذیرش پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال نزدیک‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جزئیات همکاری Reddit با FTX

همکاری Reddit با FTX : امکان خرید مستقیم اتریوم در پلتفرم ردیت!

صرافی FTX و ردیت در بیانیه‌ای مشترک روز سه‌شنبه اعلام کردند که پلتفرم ردیت قصد دارد گروه‌های اجتماعی خود را به بازارهای ایالات متحده، اتحادیه اروپا، استرالیا و سایر بازارها مجهز کند.

همکاری Reddit با FTX امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط کاربران این شبکه اجتماعی را میسر می‌کند. Reddit Community Points در ماه می 2020 معرفی شد. این قابلیت معیاری برای سنجش شهرت انجمن‌های ردیت به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند با مشاهده شهرت موضوعات انجمن‌های مورد علاقه خود را پیدا کنند.

ردیت حین راه‌اندازی ویژگی Reddit Community Points در سال 2020 به این نکته اشاره کرده بود که امتیازها ارزش جامعه را به خود اختصاص خواهند داد. این امتیازها را می‌توان برای ویژگی‌ها و موضوعات ممتاز خرج نمود. امتیازهای انجمن Reddit بر اساس Arbitrum، یکی از راه‌حل‌های مقیاس پذیر اتریوم تعیین می‌شود.

همکاری FTX با Reddit امکان خریداری مستقیم اتریوم از برنامه‌های پشتیبانی شده ردیت را فراهم می‌کند. از این ارز دیجیتال می‌توان به منظور پرداخت هزینه‌های تراکنش بلاک چین یا هزینه‌های شبکه برای امتیازدهی سیستم Community Points استفاده کرد. Niraj Sheth، مهندس نرم‌افزار ردیت می‌گوید:

ما همیشه در تلاش هستیم تا جوامع را توانمند کرده و راه‌حل‌های جدیدی برای استفاده از Reddit معرفی کنیم. فناوری بلاک چین غیرمتمرکز و خودپایدار این امکان را برایمان فراهم می‌کند. در صورت همکاری با FTX قادر به انجام این کارها در مقیاس بزرگ خواهیم بود.

Bankman-Fried خاطرنشان کرد که همکاری با ردیت نشان‌دهنده تعهد FTX به توانمندسازی جوامع آنلاین برای استفاده از قدرت بلاک چین خواهد بود. وی افزود:

زیر ساخت پرداخت و مبادله FTX Pay با Reddit Community Points ادغام می‌شود تا مشتریان بتوانند فرآیند یکپارچه‌تری را تجربه کنند.

ردیت یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. این سایت در سال‌های گذشته فعالیت زیادی در صنعت کریپتو و بلاک چین داشته است. در گذشته کاربران برای عضویت پریمیوم در سایت ردیت ملزم به پرداخت بیت کوین بودند، اما در سال 2018 این مورد متوقف شد.

الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian)، یکی از بنیانگذاران Reddit به طور گسترده در حوزه رمزنگاری مشارکت داشته است. وی سال گذشته اقدام به راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری Web3 نمود. اوهانیان در گذشته یک شرکت 200 میلیون دلاری Web3 دیگری را نیز با همکاری راهکاری مقیاس‌پذیری اتریوم Polygon راه‌اندازی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جزئیات همکاری Reddit با FTX چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر