;
coinex

مشخصات فنی ردمی K50 Ultra رسما منتشر شد

لحظاتی پیش در شرایطی شاهد درز اطلاعات مربوط به مشخصات فنی ردمی K50 Ultra بودیم که صبح امروز هم تاریخ رونمایی از این گوشی جدید فاش شده بود.

با توجه به ظاهر پرچمدار جدید برند ردمی می‌توان به این موضوع پی‌برد که ظاهر K50 Ultra شباهت بسیار زیادی با سری Xiaomi 12 دارد. دوربین سلفی پرچمدار جدید ردمی داخل پانچ‌هول که در قسمت بالای پنل جلویی تعبیه شده قرار گرفته است؛ در حالی که در پنل پشتی شاهد ماژول بزرگ دوربین اصلی هستیم که از سه سنسور متفاوت برای ثبت تصاویر پشتیبانی می‌کند.

پیش از معرفی پرچمدار جدید ردمی شایعاتی درباره مشخصات آن در میان طرفداران این برند به وجود آمده بود. ظاهرا این اسمارت‌فون از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح 2K پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این احتمال می‌رود که این محصول جدید ردمی، تکنولوژی LTPO 2.0 را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

مشخصات فنی ردمی K50 Ultra

ردمی K50 اولترا دارای دوربین اصلی سه‌گانه با کیفیت 108 مگاپیکسل است و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این دستگاه جهت ثبت عکس و تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرچمدار مورد انتظار ردمی در زمینه سخت‌افزار قدرتمند ظاهر شده و با استفاده از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 SoC اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را به راحتی اجرا می‌کند.

Redmi K50 Ultra

انتظار می‌رود که ردمی K50 Ultra جهت تامین انرژی مورد نیاز خود دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری باشد که از قابلیت شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های Redmi K50 Ultra شامل برخورداری از رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 می‌شود.

پرچمدار مورد انتظار ردمی احتمالا در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه اول دارای 8 گیگابایت RAM و حافظه داخلی 128 گیابایتی خواهد بود، در حالی که یک نسخه قدرتمند با 12 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود.

همچنین WiFi 6E و بلوتوث 5.2 گزینه‌های در دسترس برای اتصال ردمی K50 Ultra خواهند بود. البته باید این موضوع را به خاطر بسپارید که اطلاعات ذکر شده درباره مشخصات این پرچمدار، شایعاتی هستند که از منابع خبری مختلف منتشر شده‌اند و تا اعلام رسمی مشخصات این گوشی هوشمند نمی‌توان از صحت این اطلاعات اطمینان پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی ردمی K50 Ultra چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر