;
coinex

بازی الیونه استارگاردن بر روی شبکه پالیگان عرضه خواهد شد!

استودیو بازی‌سازی Arriavant، قصد راه‌اندازی بازی الیونه استارگاردن بر روی شبکه پالیگان را دارد. این بازی در گذشته در شبکه سولانا منتشر شده بود.

استودیو بازی‌سازی Arrivant بازی الیونه استارگاردن (Eluüne: StarGarden) را به زودی بر روی شبکه پالیگان عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال نهایی‌کردن دریافت 5 میلیون دلار سرمایه اولیه و رساندن ارزش کلی مجموعه به 35 میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید: آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

عرضه بازی الیونه استارگاردن

بازی الیونه استارگاردن بر روی شبکه پالیگان عرضه خواهد شد!

استودیو پالیگان سومین سرمایه‌گذار فعال در زمینه بلاک چین در سه ماهه دوم سال 2022 به شمار می‌رود. این زنجیره میزبان حدود 200 بازی بلاک چین است.

علی‌رغم رکود بازار ارزهای دیجیتال،‌ علاقه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های حوزه گیمینگ کاهش نیافته و این صنعت در سه‌ماهه دوم سال 2022، 47 درصد از سرمایه‌گذاری‌های حوزه بلاک چین را به ‌خود اختصاص داده است. استودیوی باز‌ی‌سازی Arrivant که در لس آنجلس مستقر شده است، پروژه بازی الیونه استارگاردن را به زودی بر روی شبکه پالیگان عرضه خواهد کرد.

این تیم “تعهد به پایداری” و “استخدام استعدادهای AAA” را به عنوان عوامل انگیزشی در راهبرد پروژه معرفی نمود. استودیو بازی سازی Arrivant در بیانیه‌ای تأیید کرد که این حرکت قبل از بهره‌برداری Slope در سولانا تصمیم‌گیری شده و قصد دارد در آینده در چندین زنجیره فعالیت کند. Cedric Gamelin، مدیرعامل Arrivant در این راستا گفت:

ما معتقدیم پالیگان قصد دارد محیطی مناسب برای نسل بعدی گیمرها در فضا ایجاد کند، در حالی که ما در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن به یک پروژه زنجیره‌ای متقابل هستیم. هدف ما این است که بازیکنان در هر فضایی که قصد دارند توانایی بازی کردن داشته باشند. بسیاری از گیمرها بازی در شبکه پالیگان را ترجیح می‌دهند.

Arriavant در اوایل سال 2020 توسط مگان مک ویلیامز (Meghan McWilliams) و رامین شکری‌زاده تأسیس شد. این شرکت در حال برنامه‌ریزی جهت دریافت کمک هزینه 5 میلیون دلاری است و در صورت موفق بودن این برنامه، میزان کل سرمایه Arriavant‌ به 35 میلیون دلار خواهد رسید. C2 Ventures با مشارکت پالیگان، Lightspeed و 6th Man فرآیند سرمایه‌پذیری را پیش خواهد برد.

Arriavant از این بودجه برای گسترش تیم خود و همچنین عرضه بازی الیونه استارگاردن تا سه ماهه اول سال 2023 استفاده خواهد کرد. الیونه استارگاردن به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در دنیای فانتزی متشکل از جزایر شناور (StarGardens)، موجودات را خلق،‌ تربیت، ارتقا و ادغام کنند. این بازی همچنین به توکن‌ غیرمثلی Soulbound نیز مجهز شده است.

طبق تحقیقات The Block، Polygon Studios سومین سرمایه‌گذار فعال بلاک چین در سه ماهه دوم سال 2022 به شمار می‌رود. Animoca Brands و Coinbase Ventures جایگاه اول و دوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

علی‌رغم رکود بازار، علاقه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های گیمینگ کاهش نیافته است. در میان ده سرمایه‌گذار فعال بلاک چین، حوزه گیمینگ 47 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها را در سه ماهه اخیر به خود اختصاص داده است.

از تاریخ 8 جولای، پالیگان سومین زنجیره بزرگ میزبان بازی‌های بلاک چین به شمار می‌رود. این زنجیره میزبان 198 بازی بلاک چینی است. پس از پالیگان سولانا با میزبانی 102 بازی جایگاه بعدی را در اختیار دارد. بایننس اسمارت چین با 618 و اتریوم با 382 بازی در صدر جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه بازی الیونه استارگاردن بر روی پالیگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر